Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To ma być baza pod sculpt? Bo jak nie to nie ma co oceniać, to dopiero początek i jeszcze dużo zmian zanim powstanie z tego stopa ale póki co przepływ loopów jest dobry tylko w organice unikaj trójkątów.

Napisano
W tym właśnie tutorialu w wolnym tłumaczeniu pisze że mam zrobic zauważalną linię niewidzialną. Jak mam to zrobić?

 

przestac uzywac auto tlumaczy? :) Wrzuc ten kawalek po angielsku, to bedzie mozna cos powiedziec, bo "zauwazalna niewidzialna linia" to cosik nie tak.

Napisano

właściwie to przetłumaczyłem jedno słowo którego nie znałem.

Delete the face and make the spotted line invisible ... (meshsmooth use visible edges for smoothing, try to turn visible on and off while in "show end result mode)

Napisano

Mam jeszcze jeden problem. Wstawiam tutaj żeby już nie robić odzielnego wątku.

 

Gdy extruduje postać to wytłoczenie idzie pod kątem a nie do góry tak jak powinno być. Jak moge temu zaradzić?

 

czowiekwc8.jpg

Napisano

wyekstrudować na małą odległość i ręcznie przesunąć. A z tymi edgami to chodziło o to, że meshsmooth działa na krawędziach, które są widoczne (w kwadratowym poly jest jedna krawędź niewidoczna) a tutorial był pisany do starego maxa (chyba nawet wersja 4.x stąd te dziwne informacje)

Napisano

a skąd on ma wiedzieć co ty sobie w głowie obmyślasz? dla niego góra jest równie dziwnym kierunkiem, jak dół, prawo czy lewo. On extruduje w kierunku prostopadłym do średniej normalnych wszystkich zaznaczonych poligonów i tyle.

Napisano

jak normale wszystkich polygonów zaznaczonych do extrudowania są skierowane idealnie do góry to się do góry wyextruduje ale jak są obrócone polygony w bok to takie akcje wyjdą.

Przesuń sobie to co się wyextrudowało do góry i z powrotem w bok i po sprawie.

Napisano

pamiętaj też o tym, że MS nie wymodeluje za ciebie niczego. Jeżeli masz za mało podziałów (mało krawędzi) i MS będzie bardzo znacząco odkształcał siatkę będzie ci trudno zapanować nad modelem. Dodaj jeszcze krawędzie pionowe na nodze.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności