Skocz do zawartości

Leg - topologia


Heads Hunter

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

W tym właśnie tutorialu w wolnym tłumaczeniu pisze że mam zrobic zauważalną linię niewidzialną. Jak mam to zrobić?

 

przestac uzywac auto tlumaczy? :) Wrzuc ten kawalek po angielsku, to bedzie mozna cos powiedziec, bo "zauwazalna niewidzialna linia" to cosik nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyekstrudować na małą odległość i ręcznie przesunąć. A z tymi edgami to chodziło o to, że meshsmooth działa na krawędziach, które są widoczne (w kwadratowym poly jest jedna krawędź niewidoczna) a tutorial był pisany do starego maxa (chyba nawet wersja 4.x stąd te dziwne informacje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skąd on ma wiedzieć co ty sobie w głowie obmyślasz? dla niego góra jest równie dziwnym kierunkiem, jak dół, prawo czy lewo. On extruduje w kierunku prostopadłym do średniej normalnych wszystkich zaznaczonych poligonów i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak normale wszystkich polygonów zaznaczonych do extrudowania są skierowane idealnie do góry to się do góry wyextruduje ale jak są obrócone polygony w bok to takie akcje wyjdą.

Przesuń sobie to co się wyextrudowało do góry i z powrotem w bok i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętaj też o tym, że MS nie wymodeluje za ciebie niczego. Jeżeli masz za mało podziałów (mało krawędzi) i MS będzie bardzo znacząco odkształcał siatkę będzie ci trudno zapanować nad modelem. Dodaj jeszcze krawędzie pionowe na nodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności