Napisano 18 Luty 200421 l Poszukaj w archiwum, bylo kilka razy. P.S. Na drugi raz nazywaj porzadnie watki.
Napisano 19 Luty 200421 l w jaki sposób lub czym pociąć siatkę aby teksturkę wykonać do niej ,prosił bym o zrzuty jakieś bo już mi czaszka pęka , dzięki z góry mili ludkowie:)
Napisano 23 Luty 200421 l Originally posted by Bobby_digital nierozumiem :/ moemuszisz ciac siatki zeby doniej texture wykonca no widziałem nie raz rozłożone siatki np. twarzy i ciekaw jestem jak to się robi
Napisano 24 Luty 200421 l http://www.houra.cz/martin/mistle/building_little_unwrap_xvid.zip pozdr. k.jansen
Napisano 26 Luty 200421 l No w końcu nie Drug tylko życzliwi ludzie dzięki wielkie bo mi właśnie o to chodzi /DruG bez obrazy ale naprawdę niewiele pomagasz początującym / bo mi mniej więcej chodziło o rozłożenie siatki Przykład wzięty z paintera ale właśnie to nazywam pocięciem siatki
Napisano 1 Marzec 200421 l plugin texporter dlaczego mi się wywala gdy ma zadziałać? ściągnięty z max3d .Jak ustawię wszystko w texporterze i włączę funkcję PICK OBJECT to wyuskakuje taki cieniutki dłuuugi prostokącik i cały max się zawiesza .Niewiem czego to jest wina ,proszę o pomoc:)
Napisano 1 Marzec 200421 l Texporter niestety tak się czasem zachowuje gdy rozłożenie mapy jest złe (gdzieś jakiś punkt leci do nieskończoności). Tak dla niewtajemniczonych Texporter nie rozkłada mapowania, to jest jedynie soft do renderingu siatek (ułatwia teksturowanie). Najpierw musisz rozłożyć mapowanie... Uvwmap+/Unwrap.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto