Jump to content

Recommended Posts

Posted

Panie i Panowie, szukam tutków jak modelować bateriie łazienkowe, bo mają skubane dość specyficzny kształt i nie wiem jak się do tego zabrać :/

Zastanawiam się, czy robić to w poly czy jednak zatrudnić NURBS'y, a jeśli zdecyduje się na krzywe to jakich użyć "przekrojów".

Prawdopodobnie modelował bym w Moi3D.

Dzięki za wszelkie sugestie... nie koniecznie te tutorialowe.

 

Mam na myśli coś takiego:

 

86447ad6a9fcdd49.jpg

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

niewiem czy do tego jest potrzebny jakiś konkretny tutek, wystarczy jak będzie coś o polymodelingu + ms, z resztą taki model nie jest wcale trudny do zrobienia - cylinder i pare extrudów ;) w nurbsach pewnie będzie dokładniej ale czy szybciej i łatwiej to zależy jak masz je opanowane, ja wole poly bo przynajmniej w scenach można ustawić ms tylko dla renderów, dzięki czemu komputer nie łapie zadyszki przy poruszaniu w viewportach, no i jeszcze odchodzą ewnetualne problemy przy imporcie mesha

Posted

Trzymaj sie poly jesli je znasz. Jak masz problem z ksztaltem, wlacz sobie shopa i sproboj narysowac jakbys rozlozyl siatke zanim zaczniesz modelowac. A nawet wez sobie zeszyt i olowek i rozbij ksztalt na podstawowe bryly, okaze sie ze to nie wcale takie skomplikowane. Do tego nie potrzebujesz wymodelowac tego z precyzja 0,1 mm.

I tak jak Pecet pisa, import/export to czasem wiecej meczenia sie niz modelowanie.




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy