Chrupek Posted August 27, 2008 Posted August 27, 2008 Panie i Panowie, szukam tutków jak modelować bateriie łazienkowe, bo mają skubane dość specyficzny kształt i nie wiem jak się do tego zabrać :/ Zastanawiam się, czy robić to w poly czy jednak zatrudnić NURBS'y, a jeśli zdecyduje się na krzywe to jakich użyć "przekrojów". Prawdopodobnie modelował bym w Moi3D. Dzięki za wszelkie sugestie... nie koniecznie te tutorialowe. Mam na myśli coś takiego:
pecet Posted August 27, 2008 Posted August 27, 2008 niewiem czy do tego jest potrzebny jakiś konkretny tutek, wystarczy jak będzie coś o polymodelingu + ms, z resztą taki model nie jest wcale trudny do zrobienia - cylinder i pare extrudów ;) w nurbsach pewnie będzie dokładniej ale czy szybciej i łatwiej to zależy jak masz je opanowane, ja wole poly bo przynajmniej w scenach można ustawić ms tylko dla renderów, dzięki czemu komputer nie łapie zadyszki przy poruszaniu w viewportach, no i jeszcze odchodzą ewnetualne problemy przy imporcie mesha
mirach Posted August 27, 2008 Posted August 27, 2008 Trzymaj sie poly jesli je znasz. Jak masz problem z ksztaltem, wlacz sobie shopa i sproboj narysowac jakbys rozlozyl siatke zanim zaczniesz modelowac. A nawet wez sobie zeszyt i olowek i rozbij ksztalt na podstawowe bryly, okaze sie ze to nie wcale takie skomplikowane. Do tego nie potrzebujesz wymodelowac tego z precyzja 0,1 mm. I tak jak Pecet pisa, import/export to czasem wiecej meczenia sie niz modelowanie.
Recommended Posts