Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi:

Tworzę dość sporą scenę (interior). Mam już ustawioną część świateł, tekstur bo musiałem zrobić już kilka renderów. W tym momencie przechodzę do kolejnego fragmentu wnętrza i chciałbym wiedzieć jak ustawić maxa aby wszystkie tekstury były dobrze widoczne w viewportach. Najlepszym przykładem są vizki Evermotion Archinteriors. Tam na scenie, mimo że jest oświetlona dokładnie widać każdą teksturę, jak jest zmapowana itp. U mnie niestety elementy są zacienione tak że nic nie widać. Ktoś ma jakiś sensowny sposób jak to rozwiązać? Dodam że wyłączam światła na czas pracy, próbowałem wszystko ustawiać jak poradniki dot. blueprintów przykazują ale dalej lipa.

 

I jeszcze pytanie dodatkowe - Moja scena jest już naprawdę spora - podczas pracy już ledwo się rusza. W takim wypadku lepiej wymodelować osobno następny fragment który muszę wyrenderować czy pochować to czego nie potrzebuję i dalej ciągnąć dużą scenę?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi!

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wcisnij ctrl+l 2 razy to przelaczy Ci na deafult lighting jezeli o to chodzi :)

a co do szybkosci to izoluj modele podczas modelowania albo praca na warstwach, ewentualnie mozesz kilka ciezkich modeli zamieniac na proxy lub ustawic im dislplay as box lub wcisnac o i wstedy przy obracaniu bedzie wszystko zamieniane na box view i bedzie szybciej :)

Napisano

hcpiter

Dzięki za pomoc, problem właściwie rozwiązany ale niestety doszedłem do jeszcze jednej przeszkody. Jakoś nigdy na to uwagi nie zwróciłem - vraymtl nie można pokazać w viewporcie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności