palusik86 Posted August 29, 2008 Share Posted August 29, 2008 Mianowicie mam ladny szkielet kota, staram sie dostosowac wagi tak aby jak wiadomo, odpowiendnio znieksztalcala sie powloka, probledm w tym ze narzedzie Paint Skin Weights nie widzie jedne kości w konczynie mojego kota, ktora jest dosc wazna. Jak ja pominac w wagowaniu to kawalek nogi doslownie zostaje w miejscu w czasie animacji :p Jak zatem "pokazac" temu narzedzie ze ta kosc wplywa na odksztalcenie powloki ? I jeszce jedno pytanie, czy polecacie umieszczas siersc na moim modelu przed dopracowanie animacji ruchu ? Czy skonczyc animacje i dopiero siersc ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_87 Posted August 29, 2008 Share Posted August 29, 2008 pierwsza animacja, dodatki pozniej :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
palusik86 Posted August 31, 2008 Author Share Posted August 31, 2008 Nikt nie ma pomyslu? Chodzi o poprawienie szieletu przyczepionego do meshu, bez koniecznosci robinie wszystkiego od nowa. Nawet nie wiem czy mozna robic od nowa szkielet po polacznieu go z modelem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kroopson Posted September 15, 2008 Share Posted September 15, 2008 jest taka opcja add influence Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrupek Posted September 16, 2008 Share Posted September 16, 2008 skąd wziąłeś szkielet kota? mnie udało się wykopać co najwyżej szczura :-))))))))))) (żart taki) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now