Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mianowicie mam ladny szkielet kota, staram sie dostosowac wagi tak aby jak wiadomo, odpowiendnio znieksztalcala sie powloka, probledm w tym ze narzedzie Paint Skin Weights nie widzie jedne kości w konczynie mojego kota, ktora jest dosc wazna. Jak ja pominac w wagowaniu to kawalek nogi doslownie zostaje w miejscu w czasie animacji :p Jak zatem "pokazac" temu narzedzie ze ta kosc wplywa na odksztalcenie powloki ? I jeszce jedno pytanie, czy polecacie umieszczas siersc na moim modelu przed dopracowanie animacji ruchu ? Czy skonczyc animacje i dopiero siersc ?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Nikt nie ma pomyslu? Chodzi o poprawienie szieletu przyczepionego do meshu, bez koniecznosci robinie wszystkiego od nowa. Nawet nie wiem czy mozna robic od nowa szkielet po polacznieu go z modelem.

Napisano

skąd wziąłeś szkielet kota? mnie udało się wykopać co najwyżej szczura :-)))))))))))

(żart taki)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności