Napisano 29 Sierpień 200816 l Mianowicie mam ladny szkielet kota, staram sie dostosowac wagi tak aby jak wiadomo, odpowiendnio znieksztalcala sie powloka, probledm w tym ze narzedzie Paint Skin Weights nie widzie jedne kości w konczynie mojego kota, ktora jest dosc wazna. Jak ja pominac w wagowaniu to kawalek nogi doslownie zostaje w miejscu w czasie animacji :p Jak zatem "pokazac" temu narzedzie ze ta kosc wplywa na odksztalcenie powloki ? I jeszce jedno pytanie, czy polecacie umieszczas siersc na moim modelu przed dopracowanie animacji ruchu ? Czy skonczyc animacje i dopiero siersc ?
Napisano 31 Sierpień 200816 l Autor Nikt nie ma pomyslu? Chodzi o poprawienie szieletu przyczepionego do meshu, bez koniecznosci robinie wszystkiego od nowa. Nawet nie wiem czy mozna robic od nowa szkielet po polacznieu go z modelem.
Napisano 16 Wrzesień 200816 l skąd wziąłeś szkielet kota? mnie udało się wykopać co najwyżej szczura :-))))))))))) (żart taki)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto