palusik86 Napisano 29 Sierpień 2008 Share Napisano 29 Sierpień 2008 Mianowicie mam ladny szkielet kota, staram sie dostosowac wagi tak aby jak wiadomo, odpowiendnio znieksztalcala sie powloka, probledm w tym ze narzedzie Paint Skin Weights nie widzie jedne kości w konczynie mojego kota, ktora jest dosc wazna. Jak ja pominac w wagowaniu to kawalek nogi doslownie zostaje w miejscu w czasie animacji :p Jak zatem "pokazac" temu narzedzie ze ta kosc wplywa na odksztalcenie powloki ? I jeszce jedno pytanie, czy polecacie umieszczas siersc na moim modelu przed dopracowanie animacji ruchu ? Czy skonczyc animacje i dopiero siersc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz_87 Napisano 29 Sierpień 2008 Share Napisano 29 Sierpień 2008 pierwsza animacja, dodatki pozniej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palusik86 Napisano 31 Sierpień 2008 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2008 Nikt nie ma pomyslu? Chodzi o poprawienie szieletu przyczepionego do meshu, bez koniecznosci robinie wszystkiego od nowa. Nawet nie wiem czy mozna robic od nowa szkielet po polacznieu go z modelem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 15 Wrzesień 2008 Share Napisano 15 Wrzesień 2008 jest taka opcja add influence Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chrupek Napisano 16 Wrzesień 2008 Share Napisano 16 Wrzesień 2008 skąd wziąłeś szkielet kota? mnie udało się wykopać co najwyżej szczura :-))))))))))) (żart taki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się