slizgi Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Hello, mam mały problem, ostatnio przebrnąłem przez tutki Klicka(za które wielkie dzięki :) ), i natknąłem na mały problem. Mianowicie, po pierwsze używam Zb 3.1, po drugie zarówno model HP jak i LP jest zrobiony w programie zewnętrznym, chciałem tylko użyć ZMappera do wypalenia sobie normalek, no to robię tak jak w 11 tutku. Wczytanie Hp -> ZMapper -> wybór profilu(max8 itd) -> capture mesh -> wychodzę z zmappera -> klonuje -> import modelu Lp -> sprawdzanie uvw(wszytsko ok -> wracam do zmappera -> zonk bo mam jeden model :O i pytanie dlaczego, wydaje mi się ze robię tak samo jak tłumaczył Klicek a pomimo to mam tam tylko model LP i przy próbie create projected map dostaje - mesh must be composed of multiple subdivision levels. Sorry jak czegoś nie rozumiem, ale siedzę nad tym już chyba z 3h i nic nie mogę wykminić a czas mnie trochę goni ;/. Z góry dzięki za pomoc.
zeet Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Zerknij w ten tutorial. Link http://evermotion.org/index.php?unfold_exclusive=158&unfold=exclusive rozdział-wypalanie za pomocą projekcji
slizgi Posted August 29, 2008 Author Posted August 29, 2008 dzięki za tutka, przejrzałem zrobiłem tak samo, i nadal nic... w ogóle nie pokazują mi się te czerwone kreski(normale) po wciśnięciu capture the mesh, pomimo ze pisze succesful... może pomoże przeinstalowanie zb, sam nie wiem :|, może skala modeli jest za mała za duża, ma to jakieś znaczenie? HP ma ok 130K , LP 8K więc powinien to łyknąć bez problemu myślę. Capture the mesh ma jakies ograniczenie jak chodzi o ilość faców modelu HP może to dlatego, choć nie wydaję mi się bo jak ładuje jakiś inny model lżejszy w poly to też nic :|
KLICEK Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 sprawdz polezenie pivotow to jest bardzo wazne zeby modele sie pokrywaly
slizgi Posted August 29, 2008 Author Posted August 29, 2008 (edited) pivoty się zgadzają, bo model HP to LP + mesh smooth, ale wezmę to jeszcze raz sprawdzę, choć nie wydaje mi się... sprawdzilem i tak jak mówiłem pliczki są spozycjonowane tak samo... Edited August 29, 2008 by slizgi
slizgi Posted August 29, 2008 Author Posted August 29, 2008 (edited) tak reset xform :), zauważyłem coś innego jak ładuję jakiś startowy skrypt np nosorożca albo coś innego to chodzi, jak importuje jakiś mój obj to nie, więc mam gdzieś jakiegoś babola, tylko gdzie.... ok mam, mam nadzieje , chodziło o skale jednak, jad dałem przy eksporcie do obj skale 10 to chodzi jak bylo 1 to niet.... dzęki za pomoc i tak pozdrawiam sli Edited August 29, 2008 by slizgi
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now