Napisano 19 Luty 200421 l Podczas renderowania złożonej sceny w rozdzielczości 1280x1024 obciążenie procesora 100% ilość wolnego ramu około 50%, ta sama scena renderowana w rozdzielczości 640x480 obciążenie procesora około 60% ilość wolnego ramu również spora. Dlaczego Max nie chce renderować szybciej - obciążając maxymalnie procesor ? Komputer - Procesor P4 [email protected], dwukanałowa pamięć 2x512 (400@460) Radeon 9500Pro. Max 3.1 pod Win XP
Napisano 19 Luty 200421 l pewnie za bardzo podkreciles procka :) u mnie zawsze render leci na maksimum mozliwosci procesora P4 2.8 HT, AMD 1700, a ramu bierze ile mu trzeba, jak musi buforowac to dzieli sie ze swapowaniem 50% do 50%. Buforuje nie tylko gdy ram jest wykozystany maksymalnie.
Napisano 20 Luty 200421 l nic dodac nic ujac akdsn .. u mnie to samo tyle ze mam athlona i gig ramu i rzadko kiedy mi swapuje chyba ze mam winampa ps i jescez inen programiki wlaczone jak gaim i takie tam opere tez to cazsem swapuje ale ogolnie to problemow nie robi jak juz to ps zre ram jak wariat ...
Napisano 20 Luty 200421 l MeG mialem na mysli wskazania dot. System Idle Process podczas renderowania np. vrayem. Na P4 mam 1gb ram a na amd 768mb. Oczywiscie wszystko zalezy od sceny, ilosci poligonow, swiatel, skomplikowania materialow, i wielkosci bitmap, no i finalnego renderka. Ogolnie to czarna magia :) np. moj stary amd z mniejszym i wolniejszym ramem radzi sobie bezproblemowo ze scenami na ktorych P4ht sie wywala majac problemy z bitmap pagerem. satry wolny ale niezawodny.
Napisano 23 Luty 200421 l W czasie weekendu przeprowadziłem trochę renderów z różnymi scenami i korzystając z Windowsowskiego task managera kontrolowałem obciążenie procesora. 100% obciążenia przy małych ilościach obiektów i fejsów wystąpiło przy texturach typu szkło. W innych scenach nawet przy ponad 9tyś. obiektów i 2mln fejsów, zajęciu całego dostępnego ramu, przy rozdzielczości 4096x3072 obciążenie wynosiło niecałe 100%.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto