Napisano 1 Wrzesień 200816 l Witam, w załączniku draft do wizki biurowca. Mam problem z tymi ogromnymi białymi plamami. Wczesniej próbowałem retuszowac je w PSie, ale w tym projekcie sa zbyt duże. Kto kolwiek widział, kto kolwiek wie.. Wszelka pomoc mile widziana. Pozdrawiam PS: projekt na wczoraj
Napisano 1 Wrzesień 200816 l To jest tak zwane Specular - normalna rzecz kiedy świeci słońce czy inny rodzaj światła to powstają rozbłyski na materiale. Można to wyłączyć w materiale lub w ogóle wywalić słońce gdyby się dalej odbijało.
Napisano 1 Wrzesień 200816 l Autor dzieki, ale specular jest potrzebny, a nie sadze, ze to w nim lezy problem. To nie sa blyski od polyskowych powierzchni tylko jakies przepalone plamy. Rozswietlaja mi tez wnetrze budynku. Mam z tym problem od dluzszego czasu. Slonca tez potrzebuje w tej scenie
Napisano 1 Wrzesień 200816 l Ta myślałem...używasz vraya?? Niestety to jest znany bug, który przechodzi z wersji na wersje. Czasem zdarzają się takie "duże" przepalenia na materiałach typu reytraced, czasem wystarczy "zrestartować" materiał - sprawdź czy na innym materiale dziej się to samo ( np wyłącz teflect/refract ). Jeśli używasz iiradiance map spróbuj na przykład na QMC. Na forum Chaosu jest obszerny wątek na ten temat.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto