dimaxion Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Witam, w załączniku draft do wizki biurowca. Mam problem z tymi ogromnymi białymi plamami. Wczesniej próbowałem retuszowac je w PSie, ale w tym projekcie sa zbyt duże. Kto kolwiek widział, kto kolwiek wie.. Wszelka pomoc mile widziana. Pozdrawiam PS: projekt na wczoraj
La R Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 To jest tak zwane Specular - normalna rzecz kiedy świeci słońce czy inny rodzaj światła to powstają rozbłyski na materiale. Można to wyłączyć w materiale lub w ogóle wywalić słońce gdyby się dalej odbijało.
dimaxion Napisano 1 Wrzesień 2008 Autor Napisano 1 Wrzesień 2008 dzieki, ale specular jest potrzebny, a nie sadze, ze to w nim lezy problem. To nie sa blyski od polyskowych powierzchni tylko jakies przepalone plamy. Rozswietlaja mi tez wnetrze budynku. Mam z tym problem od dluzszego czasu. Slonca tez potrzebuje w tej scenie
dimaxion Napisano 1 Wrzesień 2008 Autor Napisano 1 Wrzesień 2008 tutaj przepalone sa tez powierzchnie, ktore nie maja speculara
La R Napisano 1 Wrzesień 2008 Napisano 1 Wrzesień 2008 Ta myślałem...używasz vraya?? Niestety to jest znany bug, który przechodzi z wersji na wersje. Czasem zdarzają się takie "duże" przepalenia na materiałach typu reytraced, czasem wystarczy "zrestartować" materiał - sprawdź czy na innym materiale dziej się to samo ( np wyłącz teflect/refract ). Jeśli używasz iiradiance map spróbuj na przykład na QMC. Na forum Chaosu jest obszerny wątek na ten temat.
dimaxion Napisano 1 Wrzesień 2008 Autor Napisano 1 Wrzesień 2008 dzieki wielkie za pomoc. Zaraz to obadam:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się