Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

w załączniku draft do wizki biurowca. Mam problem z tymi ogromnymi białymi plamami. Wczesniej próbowałem retuszowac je w PSie, ale w tym projekcie sa zbyt duże. Kto kolwiek widział, kto kolwiek wie.. Wszelka pomoc mile widziana.

Pozdrawiam

PS: projekt na wczoraj

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

To jest tak zwane Specular - normalna rzecz kiedy świeci słońce czy inny rodzaj światła to powstają rozbłyski na materiale. Można to wyłączyć w materiale lub w ogóle wywalić słońce gdyby się dalej odbijało.

Napisano

dzieki, ale specular jest potrzebny, a nie sadze, ze to w nim lezy problem. To nie sa blyski od polyskowych powierzchni tylko jakies przepalone plamy. Rozswietlaja mi tez wnetrze budynku. Mam z tym problem od dluzszego czasu. Slonca tez potrzebuje w tej scenie

Napisano

Ta myślałem...używasz vraya?? Niestety to jest znany bug, który przechodzi z wersji na wersje. Czasem zdarzają się takie "duże" przepalenia na materiałach typu reytraced, czasem wystarczy "zrestartować" materiał - sprawdź czy na innym materiale dziej się to samo ( np wyłącz teflect/refract ). Jeśli używasz iiradiance map spróbuj na przykład na QMC. Na forum Chaosu jest obszerny wątek na ten temat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności