Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

w załączniku draft do wizki biurowca. Mam problem z tymi ogromnymi białymi plamami. Wczesniej próbowałem retuszowac je w PSie, ale w tym projekcie sa zbyt duże. Kto kolwiek widział, kto kolwiek wie.. Wszelka pomoc mile widziana.

Pozdrawiam

PS: projekt na wczoraj

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

To jest tak zwane Specular - normalna rzecz kiedy świeci słońce czy inny rodzaj światła to powstają rozbłyski na materiale. Można to wyłączyć w materiale lub w ogóle wywalić słońce gdyby się dalej odbijało.

Posted

dzieki, ale specular jest potrzebny, a nie sadze, ze to w nim lezy problem. To nie sa blyski od polyskowych powierzchni tylko jakies przepalone plamy. Rozswietlaja mi tez wnetrze budynku. Mam z tym problem od dluzszego czasu. Slonca tez potrzebuje w tej scenie

Posted

Ta myślałem...używasz vraya?? Niestety to jest znany bug, który przechodzi z wersji na wersje. Czasem zdarzają się takie "duże" przepalenia na materiałach typu reytraced, czasem wystarczy "zrestartować" materiał - sprawdź czy na innym materiale dziej się to samo ( np wyłącz teflect/refract ). Jeśli używasz iiradiance map spróbuj na przykład na QMC. Na forum Chaosu jest obszerny wątek na ten temat.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy