scirocco Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 (edited) Projekt nie moj, wiec zależy mi tylko na komentarzach pod względem oświetlenia, materiałów, głównie - co i jak moge poprawić. Kolory wydaja mi sie zbyt jaskrawe i za mało kontrastowe cienie. Brakuje jeszcze obróbki blacharskiej na kominach Edited September 2, 2008 by scirocco
adam_m Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Kominy wygladaja dziwnie, szczególnie ten przechodzacy przez gąsior. Błędy w mapowaniu elementów drewnianych dachu. Ludzie przezroczyści. Brak proporcji w cegłach i szyby wyglądaja jak z blachy. Pozdrawiam.
scirocco Posted September 2, 2008 Author Posted September 2, 2008 co mozna zrobić z tymi szybami? ludziki z fotoszopa - pewnie beda inne.
scirocco Posted September 2, 2008 Author Posted September 2, 2008 vray 1.5 rc4 podaje ustawienia szkła, w bump mam wrzucony noise
siwy Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 kiepsko: kolory, światło , szkło do poprawy. Efektowne szkło zależy nie tylko od materiału ale i od oświetlenia, HDRI w odbiciach itd.
scirocco Posted September 2, 2008 Author Posted September 2, 2008 może jakas podpowiedz co zrobić zeby było lepiej?
siwy Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 sun+sky + phisical cam. (+ew. zabawa balansem bieli) + hdri w reflection, color maping reinhard z niskim burnem + ewentualnie na podłoże vrayoveridematerial w GI mat na biały. szyby w oknach z wyłączonym visible to GI.
siwy Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 zaznaczasz obiekt , prawy p myszy / vraypropetries
mirach Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Szklo bez fresnel reflections? Dziwne toto wg mnie. Wszystko za bardzo nasycone, wyglada jak kolorowane kredkami. Siwy: wylaczyc GI dla szyb? co to daje w praktyce? nigdy nie probowalem czegos takiego.
scirocco Posted September 2, 2008 Author Posted September 2, 2008 odhaczenie gi pomogło i zmniejszyłem burn- zobaczymy co sie wyrenderuje
scirocco Posted September 2, 2008 Author Posted September 2, 2008 (edited) Wszystko za bardzo nasycone, wyglada jak kolorowane kredkami. co z tym można zrobic? ups. post pod postem...... Edited September 2, 2008 by scirocco
mirach Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Hmm... no pomyslmy, zmiejszyc saturacje? bardziej ciekawe materialy, a nie tylko 1 bardzo nasycony kolor? :)
siwy Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Siwy: wylaczyc GI dla szyb? co to daje w praktyce? nigdy nie probowalem czegos takiego. daje to nierzucanie cieni przez szyby i lepiej doświetlone wnętrze/zasłony. szyby nie są wtedy takie ciemne. zakładając że szkło ma być zwykłe, bo są różne rodzaje szkła włącznie ze 100%-rekleksyjnym
scirocco Posted September 2, 2008 Author Posted September 2, 2008 gdzie zmieniac saturacje? vray: gi, postprocessing, saturation?
mirach Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Materialy pozmieniaj, globalnie to najlepiej zmieniac w postprodukcji.
scirocco Posted September 16, 2008 Author Posted September 16, 2008 cos tam pozmieniałem - ale niewiele, zmieniałem saturacje mapek do diffuse ale dalej to jakies jaskrawe.Renderowałem z burnem3.5(reinhard). Drzewka z onyxa i archmodels. Co zrobić zeby było lepiej?
mirach Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 Reinhard dziala jak polaczenie Linear i Exponential. Jak masz burn 0 to jest czysty Exp, jak na 1 to czysty Linear. Nie wiem co sie dzieje powyzej 1. Ja zwykle uyzywam Exp do renderow, ale jak kto lubi. Btw, mapowanie na drewnie skopane.
scirocco Posted September 16, 2008 Author Posted September 16, 2008 jakoś nie potrafiłem sobie z tym drewnem poradzić dałem uvw map 100x100x100cm z małym bumpem( displace dziwnie wyglądał). Z taką mapka: wyszło jak widac..
eco Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 zmapuj odpowiednio - znaczy dodaj modyfikator uvw map - rozwin jego "opcje" , zaznacz "gizmo" i ustaw je odpowiednio by naturalnie ulozyc teksture wzdluz belek
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now