Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Projekt nie moj, wiec zależy mi tylko na komentarzach pod względem oświetlenia, materiałów, głównie - co i jak moge poprawić. Kolory wydaja mi sie zbyt jaskrawe i za mało kontrastowe cienie. Brakuje jeszcze obróbki blacharskiej na kominach

wizzludzmiopacitygk3.th.jpg

Edytowane przez scirocco
  • Odpowiedzi 22
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Kominy wygladaja dziwnie, szczególnie ten przechodzacy przez gąsior. Błędy w mapowaniu elementów drewnianych dachu. Ludzie przezroczyści. Brak proporcji w cegłach i szyby wyglądaja jak z blachy. Pozdrawiam.

Napisano

kiepsko: kolory, światło , szkło do poprawy. Efektowne szkło zależy nie tylko od materiału ale i od oświetlenia, HDRI w odbiciach itd.

Napisano

sun+sky + phisical cam. (+ew. zabawa balansem bieli) + hdri w reflection, color maping reinhard z niskim burnem + ewentualnie na podłoże vrayoveridematerial w GI mat na biały. szyby w oknach z wyłączonym visible to GI.

Napisano

Szklo bez fresnel reflections? Dziwne toto wg mnie. Wszystko za bardzo nasycone, wyglada jak kolorowane kredkami.

 

Siwy: wylaczyc GI dla szyb? co to daje w praktyce? nigdy nie probowalem czegos takiego.

Napisano (edytowane)
Wszystko za bardzo nasycone, wyglada jak kolorowane kredkami.

co z tym można zrobic?

ups. post pod postem......

jjjfl6.th.jpg

Edytowane przez scirocco
Napisano

Siwy: wylaczyc GI dla szyb? co to daje w praktyce? nigdy nie probowalem czegos takiego.

 

daje to nierzucanie cieni przez szyby i lepiej doświetlone wnętrze/zasłony. szyby nie są wtedy takie ciemne.

 

zakładając że szkło ma być zwykłe, bo są różne rodzaje szkła włącznie ze 100%-rekleksyjnym

Napisano

cos tam pozmieniałem - ale niewiele, zmieniałem saturacje mapek do diffuse ale dalej to jakies jaskrawe.Renderowałem z burnem3.5(reinhard). Drzewka z onyxa i archmodels. Co zrobić zeby było lepiej?

16vn7.th.jpg

Napisano

Reinhard dziala jak polaczenie Linear i Exponential. Jak masz burn 0 to jest czysty Exp, jak na 1 to czysty Linear. Nie wiem co sie dzieje powyzej 1.

Ja zwykle uyzywam Exp do renderow, ale jak kto lubi.

Btw, mapowanie na drewnie skopane.

Napisano

jakoś nie potrafiłem sobie z tym drewnem poradzić dałem uvw map 100x100x100cm z małym bumpem( displace dziwnie wyglądał). Z taką mapka:

 

diffusetv7.th.jpg

 

wyszło jak widac..

Napisano

zmapuj odpowiednio - znaczy dodaj modyfikator uvw map - rozwin jego "opcje" , zaznacz "gizmo" i ustaw je odpowiednio by naturalnie ulozyc teksture wzdluz belek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności