scirocco Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 (edytowane) Projekt nie moj, wiec zależy mi tylko na komentarzach pod względem oświetlenia, materiałów, głównie - co i jak moge poprawić. Kolory wydaja mi sie zbyt jaskrawe i za mało kontrastowe cienie. Brakuje jeszcze obróbki blacharskiej na kominach Edytowane 2 Wrzesień 2008 przez scirocco
adam_m Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Kominy wygladaja dziwnie, szczególnie ten przechodzacy przez gąsior. Błędy w mapowaniu elementów drewnianych dachu. Ludzie przezroczyści. Brak proporcji w cegłach i szyby wyglądaja jak z blachy. Pozdrawiam.
scirocco Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Napisano 2 Wrzesień 2008 co mozna zrobić z tymi szybami? ludziki z fotoszopa - pewnie beda inne.
scirocco Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Napisano 2 Wrzesień 2008 vray 1.5 rc4 podaje ustawienia szkła, w bump mam wrzucony noise
siwy Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 kiepsko: kolory, światło , szkło do poprawy. Efektowne szkło zależy nie tylko od materiału ale i od oświetlenia, HDRI w odbiciach itd.
scirocco Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Napisano 2 Wrzesień 2008 może jakas podpowiedz co zrobić zeby było lepiej?
siwy Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 sun+sky + phisical cam. (+ew. zabawa balansem bieli) + hdri w reflection, color maping reinhard z niskim burnem + ewentualnie na podłoże vrayoveridematerial w GI mat na biały. szyby w oknach z wyłączonym visible to GI.
siwy Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 zaznaczasz obiekt , prawy p myszy / vraypropetries
mirach Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Szklo bez fresnel reflections? Dziwne toto wg mnie. Wszystko za bardzo nasycone, wyglada jak kolorowane kredkami. Siwy: wylaczyc GI dla szyb? co to daje w praktyce? nigdy nie probowalem czegos takiego.
scirocco Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Napisano 2 Wrzesień 2008 odhaczenie gi pomogło i zmniejszyłem burn- zobaczymy co sie wyrenderuje
scirocco Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Napisano 2 Wrzesień 2008 (edytowane) Wszystko za bardzo nasycone, wyglada jak kolorowane kredkami. co z tym można zrobic? ups. post pod postem...... Edytowane 2 Wrzesień 2008 przez scirocco
mirach Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Hmm... no pomyslmy, zmiejszyc saturacje? bardziej ciekawe materialy, a nie tylko 1 bardzo nasycony kolor? :)
siwy Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Siwy: wylaczyc GI dla szyb? co to daje w praktyce? nigdy nie probowalem czegos takiego. daje to nierzucanie cieni przez szyby i lepiej doświetlone wnętrze/zasłony. szyby nie są wtedy takie ciemne. zakładając że szkło ma być zwykłe, bo są różne rodzaje szkła włącznie ze 100%-rekleksyjnym
scirocco Napisano 2 Wrzesień 2008 Autor Napisano 2 Wrzesień 2008 gdzie zmieniac saturacje? vray: gi, postprocessing, saturation?
mirach Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Materialy pozmieniaj, globalnie to najlepiej zmieniac w postprodukcji.
scirocco Napisano 16 Wrzesień 2008 Autor Napisano 16 Wrzesień 2008 cos tam pozmieniałem - ale niewiele, zmieniałem saturacje mapek do diffuse ale dalej to jakies jaskrawe.Renderowałem z burnem3.5(reinhard). Drzewka z onyxa i archmodels. Co zrobić zeby było lepiej?
mirach Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 Reinhard dziala jak polaczenie Linear i Exponential. Jak masz burn 0 to jest czysty Exp, jak na 1 to czysty Linear. Nie wiem co sie dzieje powyzej 1. Ja zwykle uyzywam Exp do renderow, ale jak kto lubi. Btw, mapowanie na drewnie skopane.
scirocco Napisano 16 Wrzesień 2008 Autor Napisano 16 Wrzesień 2008 jakoś nie potrafiłem sobie z tym drewnem poradzić dałem uvw map 100x100x100cm z małym bumpem( displace dziwnie wyglądał). Z taką mapka: wyszło jak widac..
eco Napisano 16 Wrzesień 2008 Napisano 16 Wrzesień 2008 zmapuj odpowiednio - znaczy dodaj modyfikator uvw map - rozwin jego "opcje" , zaznacz "gizmo" i ustaw je odpowiednio by naturalnie ulozyc teksture wzdluz belek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się