Napisano 2 Wrzesień 200816 l Projekt nie moj, wiec zależy mi tylko na komentarzach pod względem oświetlenia, materiałów, głównie - co i jak moge poprawić. Kolory wydaja mi sie zbyt jaskrawe i za mało kontrastowe cienie. Brakuje jeszcze obróbki blacharskiej na kominach Edytowane 2 Wrzesień 200816 l przez scirocco
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Kominy wygladaja dziwnie, szczególnie ten przechodzacy przez gąsior. Błędy w mapowaniu elementów drewnianych dachu. Ludzie przezroczyści. Brak proporcji w cegłach i szyby wyglądaja jak z blachy. Pozdrawiam.
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Autor co mozna zrobić z tymi szybami? ludziki z fotoszopa - pewnie beda inne.
Napisano 2 Wrzesień 200816 l kiepsko: kolory, światło , szkło do poprawy. Efektowne szkło zależy nie tylko od materiału ale i od oświetlenia, HDRI w odbiciach itd.
Napisano 2 Wrzesień 200816 l sun+sky + phisical cam. (+ew. zabawa balansem bieli) + hdri w reflection, color maping reinhard z niskim burnem + ewentualnie na podłoże vrayoveridematerial w GI mat na biały. szyby w oknach z wyłączonym visible to GI.
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Szklo bez fresnel reflections? Dziwne toto wg mnie. Wszystko za bardzo nasycone, wyglada jak kolorowane kredkami. Siwy: wylaczyc GI dla szyb? co to daje w praktyce? nigdy nie probowalem czegos takiego.
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Autor odhaczenie gi pomogło i zmniejszyłem burn- zobaczymy co sie wyrenderuje
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Autor Wszystko za bardzo nasycone, wyglada jak kolorowane kredkami. co z tym można zrobic? ups. post pod postem...... Edytowane 2 Wrzesień 200816 l przez scirocco
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Hmm... no pomyslmy, zmiejszyc saturacje? bardziej ciekawe materialy, a nie tylko 1 bardzo nasycony kolor? :)
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Siwy: wylaczyc GI dla szyb? co to daje w praktyce? nigdy nie probowalem czegos takiego. daje to nierzucanie cieni przez szyby i lepiej doświetlone wnętrze/zasłony. szyby nie są wtedy takie ciemne. zakładając że szkło ma być zwykłe, bo są różne rodzaje szkła włącznie ze 100%-rekleksyjnym
Napisano 16 Wrzesień 200816 l Autor cos tam pozmieniałem - ale niewiele, zmieniałem saturacje mapek do diffuse ale dalej to jakies jaskrawe.Renderowałem z burnem3.5(reinhard). Drzewka z onyxa i archmodels. Co zrobić zeby było lepiej?
Napisano 16 Wrzesień 200816 l Reinhard dziala jak polaczenie Linear i Exponential. Jak masz burn 0 to jest czysty Exp, jak na 1 to czysty Linear. Nie wiem co sie dzieje powyzej 1. Ja zwykle uyzywam Exp do renderow, ale jak kto lubi. Btw, mapowanie na drewnie skopane.
Napisano 16 Wrzesień 200816 l Autor jakoś nie potrafiłem sobie z tym drewnem poradzić dałem uvw map 100x100x100cm z małym bumpem( displace dziwnie wyglądał). Z taką mapka: wyszło jak widac..
Napisano 16 Wrzesień 200816 l zmapuj odpowiednio - znaczy dodaj modyfikator uvw map - rozwin jego "opcje" , zaznacz "gizmo" i ustaw je odpowiednio by naturalnie ulozyc teksture wzdluz belek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto