Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Projekt nie moj, wiec zależy mi tylko na komentarzach pod względem oświetlenia, materiałów, głównie - co i jak moge poprawić. Kolory wydaja mi sie zbyt jaskrawe i za mało kontrastowe cienie. Brakuje jeszcze obróbki blacharskiej na kominach

wizzludzmiopacitygk3.th.jpg

Edytowane przez scirocco

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kominy wygladaja dziwnie, szczególnie ten przechodzacy przez gąsior. Błędy w mapowaniu elementów drewnianych dachu. Ludzie przezroczyści. Brak proporcji w cegłach i szyby wyglądaja jak z blachy. Pozdrawiam.

Napisano

kiepsko: kolory, światło , szkło do poprawy. Efektowne szkło zależy nie tylko od materiału ale i od oświetlenia, HDRI w odbiciach itd.

Napisano

sun+sky + phisical cam. (+ew. zabawa balansem bieli) + hdri w reflection, color maping reinhard z niskim burnem + ewentualnie na podłoże vrayoveridematerial w GI mat na biały. szyby w oknach z wyłączonym visible to GI.

Napisano

Szklo bez fresnel reflections? Dziwne toto wg mnie. Wszystko za bardzo nasycone, wyglada jak kolorowane kredkami.

 

Siwy: wylaczyc GI dla szyb? co to daje w praktyce? nigdy nie probowalem czegos takiego.

Napisano
  • Autor
Wszystko za bardzo nasycone, wyglada jak kolorowane kredkami.

co z tym można zrobic?

ups. post pod postem......

jjjfl6.th.jpg

Edytowane przez scirocco

Napisano

Hmm... no pomyslmy, zmiejszyc saturacje? bardziej ciekawe materialy, a nie tylko 1 bardzo nasycony kolor? :)

Napisano

Siwy: wylaczyc GI dla szyb? co to daje w praktyce? nigdy nie probowalem czegos takiego.

 

daje to nierzucanie cieni przez szyby i lepiej doświetlone wnętrze/zasłony. szyby nie są wtedy takie ciemne.

 

zakładając że szkło ma być zwykłe, bo są różne rodzaje szkła włącznie ze 100%-rekleksyjnym

Napisano
  • Autor

cos tam pozmieniałem - ale niewiele, zmieniałem saturacje mapek do diffuse ale dalej to jakies jaskrawe.Renderowałem z burnem3.5(reinhard). Drzewka z onyxa i archmodels. Co zrobić zeby było lepiej?

16vn7.th.jpg

Napisano

Reinhard dziala jak polaczenie Linear i Exponential. Jak masz burn 0 to jest czysty Exp, jak na 1 to czysty Linear. Nie wiem co sie dzieje powyzej 1.

Ja zwykle uyzywam Exp do renderow, ale jak kto lubi.

Btw, mapowanie na drewnie skopane.

Napisano
  • Autor

jakoś nie potrafiłem sobie z tym drewnem poradzić dałem uvw map 100x100x100cm z małym bumpem( displace dziwnie wyglądał). Z taką mapka:

 

diffusetv7.th.jpg

 

wyszło jak widac..

Napisano

zmapuj odpowiednio - znaczy dodaj modyfikator uvw map - rozwin jego "opcje" , zaznacz "gizmo" i ustaw je odpowiednio by naturalnie ulozyc teksture wzdluz belek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności