Orzech102938 Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Jak jak pisałem w tytule chciałbym się dowiedzieć jak się robi normal map w ZBrush'u. A i jak ktoś wie o jakimś tutorialu mówiącym o exportowaniu modelu z 3ds max'a do ZBrush'a. Z góry dzięki za pomoc.
slizgi Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Po pierwsze nie ten dział, od z-brusha jest osobny dział - ZBrush (sculpting) Po drugie tutorial do 3dsmaxa: file/export(export selected)/wavefront object *.obj/ => OK Po za tym wydaje mi się że najlepszą drogą nauczenia się normalmap w z-brushu jest przełamanie nygustwa i skorzystanie z funkcji search na forum tudzież google.pl, zapewniam że jest tego od diabła i jeszcze troszeczke.
michalo Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 W ZClassroom na oficjalnej stronie zbrusha jest dzial poswiecony o normal mapach dla 3ds Max i Maya. Znajdziesz to odpowiedz na wiele innych pytan. Pozdro.
grizleyd Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 (edytowane) a da sie zrobić normal mape bez zmappera w zbruszu ? Edytowane 3 Wrzesień 2008 przez grizleyd
Orzech102938 Napisano 3 Wrzesień 2008 Autor Napisano 3 Wrzesień 2008 Dzięki za pomoc michalo. Pozdro.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się