Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jak jak pisałem w tytule chciałbym się dowiedzieć jak się robi normal map w ZBrush'u. A i jak ktoś wie o jakimś tutorialu mówiącym o exportowaniu modelu z 3ds max'a do ZBrush'a.

 

 

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Po pierwsze nie ten dział, od z-brusha jest osobny dział - ZBrush (sculpting)

 

Po drugie tutorial do 3dsmaxa: file/export(export selected)/wavefront object *.obj/ => OK

 

Po za tym wydaje mi się że najlepszą drogą nauczenia się normalmap w z-brushu jest przełamanie nygustwa i skorzystanie z funkcji search na forum tudzież google.pl, zapewniam że jest tego od diabła i jeszcze troszeczke.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy