Orzech102938 Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Jak jak pisałem w tytule chciałbym się dowiedzieć jak się robi normal map w ZBrush'u. A i jak ktoś wie o jakimś tutorialu mówiącym o exportowaniu modelu z 3ds max'a do ZBrush'a. Z góry dzięki za pomoc.
slizgi Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 Po pierwsze nie ten dział, od z-brusha jest osobny dział - ZBrush (sculpting) Po drugie tutorial do 3dsmaxa: file/export(export selected)/wavefront object *.obj/ => OK Po za tym wydaje mi się że najlepszą drogą nauczenia się normalmap w z-brushu jest przełamanie nygustwa i skorzystanie z funkcji search na forum tudzież google.pl, zapewniam że jest tego od diabła i jeszcze troszeczke.
michalo Posted September 2, 2008 Posted September 2, 2008 W ZClassroom na oficjalnej stronie zbrusha jest dzial poswiecony o normal mapach dla 3ds Max i Maya. Znajdziesz to odpowiedz na wiele innych pytan. Pozdro.
grizleyd Posted September 3, 2008 Posted September 3, 2008 (edited) a da sie zrobić normal mape bez zmappera w zbruszu ? Edited September 3, 2008 by grizleyd
Orzech102938 Posted September 3, 2008 Author Posted September 3, 2008 Dzięki za pomoc michalo. Pozdro.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now