Napisano 2 Wrzesień 200816 l Jak jak pisałem w tytule chciałbym się dowiedzieć jak się robi normal map w ZBrush'u. A i jak ktoś wie o jakimś tutorialu mówiącym o exportowaniu modelu z 3ds max'a do ZBrush'a. Z góry dzięki za pomoc.
Napisano 2 Wrzesień 200816 l Po pierwsze nie ten dział, od z-brusha jest osobny dział - ZBrush (sculpting) Po drugie tutorial do 3dsmaxa: file/export(export selected)/wavefront object *.obj/ => OK Po za tym wydaje mi się że najlepszą drogą nauczenia się normalmap w z-brushu jest przełamanie nygustwa i skorzystanie z funkcji search na forum tudzież google.pl, zapewniam że jest tego od diabła i jeszcze troszeczke.
Napisano 2 Wrzesień 200816 l W ZClassroom na oficjalnej stronie zbrusha jest dzial poswiecony o normal mapach dla 3ds Max i Maya. Znajdziesz to odpowiedz na wiele innych pytan. Pozdro.
Napisano 3 Wrzesień 200816 l a da sie zrobić normal mape bez zmappera w zbruszu ? Edytowane 3 Wrzesień 200816 l przez grizleyd
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto