Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak jak pisałem w tytule chciałbym się dowiedzieć jak się robi normal map w ZBrush'u. A i jak ktoś wie o jakimś tutorialu mówiącym o exportowaniu modelu z 3ds max'a do ZBrush'a.

 

 

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po pierwsze nie ten dział, od z-brusha jest osobny dział - ZBrush (sculpting)

 

Po drugie tutorial do 3dsmaxa: file/export(export selected)/wavefront object *.obj/ => OK

 

Po za tym wydaje mi się że najlepszą drogą nauczenia się normalmap w z-brushu jest przełamanie nygustwa i skorzystanie z funkcji search na forum tudzież google.pl, zapewniam że jest tego od diabła i jeszcze troszeczke.

Napisano

W ZClassroom na oficjalnej stronie zbrusha jest dzial poswiecony o normal mapach dla 3ds Max i Maya.

 

Znajdziesz to odpowiedz na wiele innych pytan.

Pozdro.

Napisano

a da sie zrobić normal mape bez zmappera w zbruszu ?

Edytowane przez grizleyd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności