Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jak jak pisałem w tytule chciałbym się dowiedzieć jak się robi normal map w ZBrush'u. A i jak ktoś wie o jakimś tutorialu mówiącym o exportowaniu modelu z 3ds max'a do ZBrush'a.

 

 

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Po pierwsze nie ten dział, od z-brusha jest osobny dział - ZBrush (sculpting)

 

Po drugie tutorial do 3dsmaxa: file/export(export selected)/wavefront object *.obj/ => OK

 

Po za tym wydaje mi się że najlepszą drogą nauczenia się normalmap w z-brushu jest przełamanie nygustwa i skorzystanie z funkcji search na forum tudzież google.pl, zapewniam że jest tego od diabła i jeszcze troszeczke.

Napisano

W ZClassroom na oficjalnej stronie zbrusha jest dzial poswiecony o normal mapach dla 3ds Max i Maya.

 

Znajdziesz to odpowiedz na wiele innych pytan.

Pozdro.

Napisano

a da sie zrobić normal mape bez zmappera w zbruszu ?

Edytowane przez grizleyd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.