michal84 Napisano 2 Wrzesień 2008 Napisano 2 Wrzesień 2008 Witam Kombinowałem kilka godzin i nie wiem jak zapisać texturę jako oddzielny plik np jpg. Jedną zrobiłem kolorując polygony a drugą light map. Próbowałem render to texture lecz dziwne rzeczy wychodzą. Dzięki za podpowiedź.
Ziper Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 Nie zapominaj ze koncowy wynik rendertotexture widoczny jest w pliku wyjsciowym a nie w oknie podgladu. Upewnij sie czy wybrales dobra mape w rendertotexture.
michal84 Napisano 3 Wrzesień 2008 Autor Napisano 3 Wrzesień 2008 Ja przeważnie sprowadzam mapę/texturę na jedną kulkę. Po render to texture wychodzi jpg z texturą ale po nałożeniu ponownie na kulę są na niej tylko plamy. Bawiłem się ustawieniami itp ale nie mogę błędu znaleźć w swoim postępowaniu. To jest jedyny sposób zapisu textury do jpg lub podobnego formatu? Pozdrawiam
mirach Napisano 3 Wrzesień 2008 Napisano 3 Wrzesień 2008 http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_baking_part1.htm tu jest tutek o bakowaniu tekstur, wprawdzie pod vraya, ale z wyjatkiem zmiany renderera na vray technika dokladnie ta sama. Uczylem sie z tego tutka bakowania i dziala.
michal84 Napisano 3 Wrzesień 2008 Autor Napisano 3 Wrzesień 2008 Ten tutek jest przygotowany pod określoną czynność/efekt. Mi chodzi by prosto zapisać moją texturę do jpg. Dodaję lightmapę w render to texture biorę render i zapisuję to co wyszło. Po nałożeniu jest ta textura lecz trochę mniejszy i w innym miejscu.
michal84 Napisano 3 Wrzesień 2008 Autor Napisano 3 Wrzesień 2008 Już działa. Problem chyba leżał w liczbie channel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się