michal84 Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Witam Kombinowałem kilka godzin i nie wiem jak zapisać texturę jako oddzielny plik np jpg. Jedną zrobiłem kolorując polygony a drugą light map. Próbowałem render to texture lecz dziwne rzeczy wychodzą. Dzięki za podpowiedź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ziper Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Nie zapominaj ze koncowy wynik rendertotexture widoczny jest w pliku wyjsciowym a nie w oknie podgladu. Upewnij sie czy wybrales dobra mape w rendertotexture. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal84 Posted September 3, 2008 Author Share Posted September 3, 2008 Ja przeważnie sprowadzam mapę/texturę na jedną kulkę. Po render to texture wychodzi jpg z texturą ale po nałożeniu ponownie na kulę są na niej tylko plamy. Bawiłem się ustawieniami itp ale nie mogę błędu znaleźć w swoim postępowaniu. To jest jedyny sposób zapisu textury do jpg lub podobnego formatu? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_baking_part1.htm tu jest tutek o bakowaniu tekstur, wprawdzie pod vraya, ale z wyjatkiem zmiany renderera na vray technika dokladnie ta sama. Uczylem sie z tego tutka bakowania i dziala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal84 Posted September 3, 2008 Author Share Posted September 3, 2008 Ten tutek jest przygotowany pod określoną czynność/efekt. Mi chodzi by prosto zapisać moją texturę do jpg. Dodaję lightmapę w render to texture biorę render i zapisuję to co wyszło. Po nałożeniu jest ta textura lecz trochę mniejszy i w innym miejscu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal84 Posted September 3, 2008 Author Share Posted September 3, 2008 Już działa. Problem chyba leżał w liczbie channel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now