Napisano 2 Wrzesień 200816 l Witam Kombinowałem kilka godzin i nie wiem jak zapisać texturę jako oddzielny plik np jpg. Jedną zrobiłem kolorując polygony a drugą light map. Próbowałem render to texture lecz dziwne rzeczy wychodzą. Dzięki za podpowiedź.
Napisano 3 Wrzesień 200816 l Nie zapominaj ze koncowy wynik rendertotexture widoczny jest w pliku wyjsciowym a nie w oknie podgladu. Upewnij sie czy wybrales dobra mape w rendertotexture.
Napisano 3 Wrzesień 200816 l Autor Ja przeważnie sprowadzam mapę/texturę na jedną kulkę. Po render to texture wychodzi jpg z texturą ale po nałożeniu ponownie na kulę są na niej tylko plamy. Bawiłem się ustawieniami itp ale nie mogę błędu znaleźć w swoim postępowaniu. To jest jedyny sposób zapisu textury do jpg lub podobnego formatu? Pozdrawiam
Napisano 3 Wrzesień 200816 l http://www.spot3d.com/vray/help/150R1/tutorials_baking_part1.htm tu jest tutek o bakowaniu tekstur, wprawdzie pod vraya, ale z wyjatkiem zmiany renderera na vray technika dokladnie ta sama. Uczylem sie z tego tutka bakowania i dziala.
Napisano 3 Wrzesień 200816 l Autor Ten tutek jest przygotowany pod określoną czynność/efekt. Mi chodzi by prosto zapisać moją texturę do jpg. Dodaję lightmapę w render to texture biorę render i zapisuję to co wyszło. Po nałożeniu jest ta textura lecz trochę mniejszy i w innym miejscu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto