Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem ze zrobieniem okien przy pomocy funkcji Booleanowkich.Niby wszystko ok,ściany zrobilem za pomoca funkcji extrude następnie kwadraty ktorymi wyciąłem dziury pod okna no i problem sie pojawił bo nie ma wewnętrznych krawędzi czyli tych łączących polygon ściany zewnętrznej z wewnętrzną i po renderingu to wygląda jak by sciana była płaska(nie ma grubości ściany).Prosze o pomoc,dzięki

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

i dlatego nie uzywa sie booleana do wycinania okien tylko tnie sie siatke i uzywa funkcji bridge.

Napisano
  • Autor

Sugeruje sie tutorialem i funkcja Boolean była tam wykorzystana.Myśłałem,ze może funkcja force2side ma być uruchomiona ale to też nie pomogło

Napisano

Zamień ściany na editable poly, zaznacz krawędż ściany zew. wybierz np. bridge i kliknij krawędź ściany wew. i tak wszystkie.

Napisano
  • Autor

Dzieki wam.Tutorial o ktory pytasz to

http://www.3dsmaxresources.com/tutorial_display.php?id_tut=12&page=8

powinien sie otworzyc na stronie gdzie jest zastosowana funkcja boolean.nic w nim nie pisze,zeby laczyć krawedzie za pomoca bridge ale zrobilem tak jak zaleca adam_m i to działa,tzn wyciolem otwory za pomoca boolean a nastepnie polaczylem bridge krawedzie.Myslalem,że samo boolean wystarczy no i zeby bylo widac srodek wyciecia funkcja force2side.Tutorial z evermotion tez nie tlumaczyl jak zrobic otwory okienne.

Jak by ktos jeszcze wiedzial czy zrobienie prawidlowych otworów samą funkcja boolean jest mozliwo,dajcie znac a poki co bede laczyc krawedzie.Dzieki:-)

Napisano
  • Autor

Upsss,wlasnie przeskoczylem na nastepną strone tutka i jest opisane ze taki problem moze sie pojawić.Przychodzi mi na myśl "...i ukazał się las krzyży":P

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności