Caesum Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 Hej, mam taki problem, otóż robię głowę za pomocą tego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=217 poradnika, dotarłem do: "Przypisz Spline'owi modyfikacje Surface z paska Modify > More, powierzchnia powinna wyglądać tak jak obok. " Fajnie, tyle, że kiedy tak próbuję zrobić, spliny po prostu znikają. :| Mam 3ds max 7 Proszę o pomoc :X
Caesum Napisano 6 Wrzesień 2008 Autor Napisano 6 Wrzesień 2008 Hej, mam taki problem, otóż robię głowę za pomocą tego: http://www.max3d.pl/tut.php?id=217 poradnika, dotarłem do: "Przypisz Spline'owi modyfikacje Surface z paska Modify > More, powierzchnia powinna wyglądać tak jak obok. " Fajnie, tyle, że kiedy tak próbuję zrobić, spliny po prostu znikają. :| Mam 3ds max 7 Proszę o pomoc :X
Tomala Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 Wybrałeś najgorszą technikę do wymodelowania głowy, moja rada rób w poly ;)
Tomala Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 Wybrałeś najgorszą technikę do wymodelowania głowy, moja rada rób w poly ;)
Caesum Napisano 6 Wrzesień 2008 Autor Napisano 6 Wrzesień 2008 Możliwe, ale w każdym bądź razie chciałbym chociaż poznać przyczynę tego problemu, i jego rozwiązanie xD
Caesum Napisano 6 Wrzesień 2008 Autor Napisano 6 Wrzesień 2008 Możliwe, ale w każdym bądź razie chciałbym chociaż poznać przyczynę tego problemu, i jego rozwiązanie xD
mirach Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 Tomala ma racje. To ze ci znikaja to znaczy ze cos zle poukaladales ze splajnami. Splajny maja tworzyc swego rodzaju rusztowanie na ktorym ma powstac surface. Ale szczerze, olej to i przerzuc sie na poly.
mirach Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 Tomala ma racje. To ze ci znikaja to znaczy ze cos zle poukaladales ze splajnami. Splajny maja tworzyc swego rodzaju rusztowanie na ktorym ma powstac surface. Ale szczerze, olej to i przerzuc sie na poly.
piotrek Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 Tak się modelowało w czasach przed Chrystusem. Teraz tylko poly albo SubDiv.
piotrek Napisano 6 Wrzesień 2008 Napisano 6 Wrzesień 2008 Tak się modelowało w czasach przed Chrystusem. Teraz tylko poly albo SubDiv.
Caesum Napisano 6 Wrzesień 2008 Autor Napisano 6 Wrzesień 2008 (edytowane) Z poly idzie mi jeszcze gorzej, ale popróbuję jeszcze ^^ Edytowane 6 Wrzesień 2008 przez Caesum
Caesum Napisano 6 Wrzesień 2008 Autor Napisano 6 Wrzesień 2008 (edytowane) Z poly idzie mi jeszcze gorzej, ale popróbuję jeszcze ^^ Edytowane 6 Wrzesień 2008 przez Caesum
Rekomendowane odpowiedzi