Jump to content

Jak usunąć krawędzie i eksport do *.3ds...


Recommended Posts

Posted

Robię mapkę do gry i mam z nią kilka problemów. Całą mapę robię w blenderze następnie importuje ją do programu Radiant aby dodać broń, życie itp.

Mapka jest już gotowa. Tylko jak otworze ją w radiancie ma strasznie dużo małych kwadracikow (bruszy). Nie wiecie może jak zrobić żeby w blenderze usunąć niepotrzebne krawędzie lub żeby obiekt był tylko 1 duzym brushem?

Jak z takiego:

 

kos1bm7.jpg

zrobić np to:

kos2hx6.jpg

 

2 pomysł to zeby zrobić tak że każdy obiekt na mapce będę dodawał oddzielnie. W radiancie zrobie "podłogę" a pozniej będę dodawał drzewko, mórek itd. Tylko jak w blenderze eksportuje model do np. *.3ds to w radiancie pokazuje się tylko kwadrat :/ może cos trzeba jeszcze zrobić w blenderze?

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted

Robię mapkę do gry i mam z nią kilka problemów. Całą mapę robię w blenderze następnie importuje ją do programu Radiant aby dodać broń, życie itp.

Mapka jest już gotowa. Tylko jak otworze ją w radiancie ma strasznie dużo małych kwadracikow (bruszy). Nie wiecie może jak zrobić żeby w blenderze usunąć niepotrzebne krawędzie lub żeby obiekt był tylko 1 duzym brushem?

Jak z takiego:

 

kos1bm7.jpg

zrobić np to:

kos2hx6.jpg

 

2 pomysł to zeby zrobić tak że każdy obiekt na mapce będę dodawał oddzielnie. W radiancie zrobie "podłogę" a pozniej będę dodawał drzewko, mórek itd. Tylko jak w blenderze eksportuje model do np. *.3ds to w radiancie pokazuje się tylko kwadrat :/ może cos trzeba jeszcze zrobić w blenderze?

Posted

też kiedyś próbwałem przerzucić coś z blendera do radianta ale z marnym skutkiem - jedyne co możesz spróbować to wrzucić do mapy plik z blendera jako model (prefab, mesh - nie pamietam jak się to nazywało) ale nie będziesz mógł tego edytować w radiancie, inaczej całej geometri nie wrzucisz ponieważ radiant obsługuje tylko zamknięte bryły wypukłe

 

moja rada - naucz się modelować w radiancie (ciężka sprawa ;) hammer czy quark dużo łatwiejsze imo)

Posted

też kiedyś próbwałem przerzucić coś z blendera do radianta ale z marnym skutkiem - jedyne co możesz spróbować to wrzucić do mapy plik z blendera jako model (prefab, mesh - nie pamietam jak się to nazywało) ale nie będziesz mógł tego edytować w radiancie, inaczej całej geometri nie wrzucisz ponieważ radiant obsługuje tylko zamknięte bryły wypukłe

 

moja rada - naucz się modelować w radiancie (ciężka sprawa ;) hammer czy quark dużo łatwiejsze imo)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy