Gość Pi0ter Napisano 6 Wrzesień 2008 Share Napisano 6 Wrzesień 2008 Robię mapkę do gry i mam z nią kilka problemów. Całą mapę robię w blenderze następnie importuje ją do programu Radiant aby dodać broń, życie itp. Mapka jest już gotowa. Tylko jak otworze ją w radiancie ma strasznie dużo małych kwadracikow (bruszy). Nie wiecie może jak zrobić żeby w blenderze usunąć niepotrzebne krawędzie lub żeby obiekt był tylko 1 duzym brushem? Jak z takiego: zrobić np to: 2 pomysł to zeby zrobić tak że każdy obiekt na mapce będę dodawał oddzielnie. W radiancie zrobie "podłogę" a pozniej będę dodawał drzewko, mórek itd. Tylko jak w blenderze eksportuje model do np. *.3ds to w radiancie pokazuje się tylko kwadrat :/ może cos trzeba jeszcze zrobić w blenderze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Pi0ter Napisano 6 Wrzesień 2008 Share Napisano 6 Wrzesień 2008 Robię mapkę do gry i mam z nią kilka problemów. Całą mapę robię w blenderze następnie importuje ją do programu Radiant aby dodać broń, życie itp. Mapka jest już gotowa. Tylko jak otworze ją w radiancie ma strasznie dużo małych kwadracikow (bruszy). Nie wiecie może jak zrobić żeby w blenderze usunąć niepotrzebne krawędzie lub żeby obiekt był tylko 1 duzym brushem? Jak z takiego: zrobić np to: 2 pomysł to zeby zrobić tak że każdy obiekt na mapce będę dodawał oddzielnie. W radiancie zrobie "podłogę" a pozniej będę dodawał drzewko, mórek itd. Tylko jak w blenderze eksportuje model do np. *.3ds to w radiancie pokazuje się tylko kwadrat :/ może cos trzeba jeszcze zrobić w blenderze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mara Napisano 6 Wrzesień 2008 Share Napisano 6 Wrzesień 2008 też kiedyś próbwałem przerzucić coś z blendera do radianta ale z marnym skutkiem - jedyne co możesz spróbować to wrzucić do mapy plik z blendera jako model (prefab, mesh - nie pamietam jak się to nazywało) ale nie będziesz mógł tego edytować w radiancie, inaczej całej geometri nie wrzucisz ponieważ radiant obsługuje tylko zamknięte bryły wypukłe moja rada - naucz się modelować w radiancie (ciężka sprawa ;) hammer czy quark dużo łatwiejsze imo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mara Napisano 6 Wrzesień 2008 Share Napisano 6 Wrzesień 2008 też kiedyś próbwałem przerzucić coś z blendera do radianta ale z marnym skutkiem - jedyne co możesz spróbować to wrzucić do mapy plik z blendera jako model (prefab, mesh - nie pamietam jak się to nazywało) ale nie będziesz mógł tego edytować w radiancie, inaczej całej geometri nie wrzucisz ponieważ radiant obsługuje tylko zamknięte bryły wypukłe moja rada - naucz się modelować w radiancie (ciężka sprawa ;) hammer czy quark dużo łatwiejsze imo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 7 Wrzesień 2008 Share Napisano 7 Wrzesień 2008 http://www.katsbits.com/htm/tutorials/blender_export_model_to_map.htm tutaj jest tutek jezeli znasz angielski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się