Napisano 6 Wrzesień 200816 l Robię mapkę do gry i mam z nią kilka problemów. Całą mapę robię w blenderze następnie importuje ją do programu Radiant aby dodać broń, życie itp. Mapka jest już gotowa. Tylko jak otworze ją w radiancie ma strasznie dużo małych kwadracikow (bruszy). Nie wiecie może jak zrobić żeby w blenderze usunąć niepotrzebne krawędzie lub żeby obiekt był tylko 1 duzym brushem? Jak z takiego: zrobić np to: 2 pomysł to zeby zrobić tak że każdy obiekt na mapce będę dodawał oddzielnie. W radiancie zrobie "podłogę" a pozniej będę dodawał drzewko, mórek itd. Tylko jak w blenderze eksportuje model do np. *.3ds to w radiancie pokazuje się tylko kwadrat :/ może cos trzeba jeszcze zrobić w blenderze?
Napisano 6 Wrzesień 200816 l Robię mapkę do gry i mam z nią kilka problemów. Całą mapę robię w blenderze następnie importuje ją do programu Radiant aby dodać broń, życie itp. Mapka jest już gotowa. Tylko jak otworze ją w radiancie ma strasznie dużo małych kwadracikow (bruszy). Nie wiecie może jak zrobić żeby w blenderze usunąć niepotrzebne krawędzie lub żeby obiekt był tylko 1 duzym brushem? Jak z takiego: zrobić np to: 2 pomysł to zeby zrobić tak że każdy obiekt na mapce będę dodawał oddzielnie. W radiancie zrobie "podłogę" a pozniej będę dodawał drzewko, mórek itd. Tylko jak w blenderze eksportuje model do np. *.3ds to w radiancie pokazuje się tylko kwadrat :/ może cos trzeba jeszcze zrobić w blenderze?
Napisano 6 Wrzesień 200816 l też kiedyś próbwałem przerzucić coś z blendera do radianta ale z marnym skutkiem - jedyne co możesz spróbować to wrzucić do mapy plik z blendera jako model (prefab, mesh - nie pamietam jak się to nazywało) ale nie będziesz mógł tego edytować w radiancie, inaczej całej geometri nie wrzucisz ponieważ radiant obsługuje tylko zamknięte bryły wypukłe moja rada - naucz się modelować w radiancie (ciężka sprawa ;) hammer czy quark dużo łatwiejsze imo)
Napisano 6 Wrzesień 200816 l też kiedyś próbwałem przerzucić coś z blendera do radianta ale z marnym skutkiem - jedyne co możesz spróbować to wrzucić do mapy plik z blendera jako model (prefab, mesh - nie pamietam jak się to nazywało) ale nie będziesz mógł tego edytować w radiancie, inaczej całej geometri nie wrzucisz ponieważ radiant obsługuje tylko zamknięte bryły wypukłe moja rada - naucz się modelować w radiancie (ciężka sprawa ;) hammer czy quark dużo łatwiejsze imo)
Napisano 7 Wrzesień 200816 l http://www.katsbits.com/htm/tutorials/blender_export_model_to_map.htm tutaj jest tutek jezeli znasz angielski
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto