Jump to content

Problem ze szkłem.


gientekwl

Recommended Posts

Otóż, nie spodziewałbym się ale po roku nauki mr'a mam problem z wykonaniem materiału i poprowadzeniem renderigu dla SZKŁA.

 

Scena moja składa się z wychamferowanegoBOXA, oraz modelu kieliszka. Znajduje się tam jedno źródło światła [mr Area omini > cylindryczny kształt]

 

Pierwszy render :

 

1.jpg

 

Jak widać, całość sprawia przyjemne wrażenie, niestety... dolna część kieliszka jest czarna. Nie jest to sprawą małej wartości w refrakcjach i reflektach

Materiał : Arch&Design > Glass(physic)

W materiale refract na 15, reflect na 30

W zakładce renderer również refract na 15 i reflect na 30

Włączyłem nawet Final gather'a dla rozświetlenia sceny oraz rozświetlenia właśnie tej dolnej części kieliszka, jak widać, niestety...

 

Wpadłem na pomysł by sprawdzić czy jak wzniosę o ok. 30 cm model kieliszka w górę to czy owy dół modelu się rozświetli nieco...

Jak widać :

 

2.jpg

 

Dół kieliszka jak rozświetlony, wszystko wygląda jak powinno wyglądać...

 

Co jest tego przyczyną ?

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy