Prezi Napisano 30 Wrzesień 2008 Napisano 30 Wrzesień 2008 (edytowane) dawno mnie tu nie było i dawno nic w maxie nie robiłem takze nie bedzie cudnie cały czas coś mi z tym nie pasuje takze komentarze bardzo mile widziane co tu zmienic i co poprawić Vray i Vray sun ps. przy tworzeniu tematu zapomniałem dodac miniaturki jak to zmienic ? mały update z innym ujeciem Edytowane 2 Październik 2008 przez Prezi
Chrupek Napisano 30 Wrzesień 2008 Napisano 30 Wrzesień 2008 za duży kontrast chyba, miękkości nie ma.
Prezi Napisano 30 Wrzesień 2008 Autor Napisano 30 Wrzesień 2008 Chrupek - przy zmniejszeniu kontrastu w ps to sie jakieś płaskie kompletnie robi ;/ Eden-3d na czym za duzy bump ?
Eden-3d Napisano 30 Wrzesień 2008 Napisano 30 Wrzesień 2008 na scianach tych bialych,moglby byc troszke mniejszy
Prezi Napisano 1 Październik 2008 Autor Napisano 1 Październik 2008 coś tam poprawiłem i lekko kadr zmieniłem - lepiej ?? czy błądze
pressenter Napisano 1 Październik 2008 Napisano 1 Październik 2008 Ogólnie modelik fajny, nawet zielenina całkiem przyjemna, ale ustawienia rendera straszne, no i brakuje może jakichś koron drzew tam z tyłu. Spróbuj zrenderować to na Adaptive DMC/QMC i Catmull-Rom jako silnik AA.
Prezi Napisano 1 Październik 2008 Autor Napisano 1 Październik 2008 oki dzieki za konkretna podpowiedz - spróbuje ;]
adam_m Napisano 1 Październik 2008 Napisano 1 Październik 2008 ps. przy tworzeniu tematu zapomniałem dodac miniaturki jak to zmienic ? Edytuj wątek i wstaw załącznik (w zarządzaniu załącznikami).
Prezi Napisano 1 Październik 2008 Autor Napisano 1 Październik 2008 adam_m wczesniej cały czas nie mogłem znaleś gdzie to sie zmieniał po twoich słowach sie znalazło odrazu - poprawione, Dzieki ;]
Prezi Napisano 2 Październik 2008 Autor Napisano 2 Październik 2008 poprawione ktoś coś jeszcze widzi co nie tak ? i dzieki za pomoc
adam_m Napisano 2 Październik 2008 Napisano 2 Październik 2008 Po poprawce, podoba mi się. Szkło (szyby) vraymtl czy raytrace?
Prezi Napisano 2 Październik 2008 Autor Napisano 2 Październik 2008 (edytowane) szkło vraymtl kolejne ujecie Edytowane 2 Październik 2008 przez Prezi
WIERZBA Napisano 2 Październik 2008 Napisano 2 Październik 2008 wymień background - lepsza rozdzielczość , bo ten spikselowany strasznie. Być może bump na podjeździe tekstura za bardzo powtarzalna i regularna . Ale tak w całości już całkiem , całkiem :)
Godzil Napisano 7 Październik 2008 Napisano 7 Październik 2008 Ładniej o wiele, jakbym sie miał czepiać szczegułów (co robić lubię) poleciłbym zmienić materiał zieleniny, trawa super, ale liście wydaje mi się, czy mają tylko kolor a nie teksture? Wyglądają według mnie troszke plastikowo. Druga sprawa to zobacz co Ci szyba odbija z tego wcześniejszego kadru. Odbija trawe po horyzont i BGround. Popraw sobie to wstawiając tam jakie drzewa, płot czy cokolwiek żeby szyba miała co odbijać albo po prostu zdecyduj sie na jeden, konkretny kadr (taki jak ten najnowszy, ale nie wiem czy on dobrze prezentuje całokształt budynku) w którym nie bedzie takich odbić. Tekstury wyglądają też zbyt rozmyto, mimo że pewnie mają fajne rozdzielczości. Mam głównie na myśli białą teksturę "muru". Weź jej tam ujmij BLUR w opcjach tekstury z 1 do np. 0,2 (ja czasem nawet do 0,1 daje). Ostatnio zaczałem to stosować po tym jak Tores mi to doradził i daje fajne efekty naprawdę. Oczywiście zakładając ze jeszcze tego nie użyłeś, ale na moje oko chyba nie... Fajne szyby :) Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się