Prezi Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 (edited) dawno mnie tu nie było i dawno nic w maxie nie robiłem takze nie bedzie cudnie cały czas coś mi z tym nie pasuje takze komentarze bardzo mile widziane co tu zmienic i co poprawić Vray i Vray sun ps. przy tworzeniu tematu zapomniałem dodac miniaturki jak to zmienic ? mały update z innym ujeciem Edited October 2, 2008 by Prezi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrupek Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 za duży kontrast chyba, miękkości nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eden-3d Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 za duzy bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezi Posted September 30, 2008 Author Share Posted September 30, 2008 Chrupek - przy zmniejszeniu kontrastu w ps to sie jakieś płaskie kompletnie robi ;/ Eden-3d na czym za duzy bump ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eden-3d Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 na scianach tych bialych,moglby byc troszke mniejszy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezi Posted October 1, 2008 Author Share Posted October 1, 2008 coś tam poprawiłem i lekko kadr zmieniłem - lepiej ?? czy błądze Link to comment Share on other sites More sharing options...
pressenter Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 Ogólnie modelik fajny, nawet zielenina całkiem przyjemna, ale ustawienia rendera straszne, no i brakuje może jakichś koron drzew tam z tyłu. Spróbuj zrenderować to na Adaptive DMC/QMC i Catmull-Rom jako silnik AA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezi Posted October 1, 2008 Author Share Posted October 1, 2008 oki dzieki za konkretna podpowiedz - spróbuje ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam_m Posted October 1, 2008 Share Posted October 1, 2008 ps. przy tworzeniu tematu zapomniałem dodac miniaturki jak to zmienic ? Edytuj wątek i wstaw załącznik (w zarządzaniu załącznikami). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezi Posted October 1, 2008 Author Share Posted October 1, 2008 adam_m wczesniej cały czas nie mogłem znaleś gdzie to sie zmieniał po twoich słowach sie znalazło odrazu - poprawione, Dzieki ;] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezi Posted October 2, 2008 Author Share Posted October 2, 2008 poprawione ktoś coś jeszcze widzi co nie tak ? i dzieki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eden-3d Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 jest o wiele lepiej,dobra robota Link to comment Share on other sites More sharing options...
adam_m Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 Po poprawce, podoba mi się. Szkło (szyby) vraymtl czy raytrace? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prezi Posted October 2, 2008 Author Share Posted October 2, 2008 (edited) szkło vraymtl kolejne ujecie Edited October 2, 2008 by Prezi Link to comment Share on other sites More sharing options...
WIERZBA Posted October 2, 2008 Share Posted October 2, 2008 wymień background - lepsza rozdzielczość , bo ten spikselowany strasznie. Być może bump na podjeździe tekstura za bardzo powtarzalna i regularna . Ale tak w całości już całkiem , całkiem :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godzil Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Ładniej o wiele, jakbym sie miał czepiać szczegułów (co robić lubię) poleciłbym zmienić materiał zieleniny, trawa super, ale liście wydaje mi się, czy mają tylko kolor a nie teksture? Wyglądają według mnie troszke plastikowo. Druga sprawa to zobacz co Ci szyba odbija z tego wcześniejszego kadru. Odbija trawe po horyzont i BGround. Popraw sobie to wstawiając tam jakie drzewa, płot czy cokolwiek żeby szyba miała co odbijać albo po prostu zdecyduj sie na jeden, konkretny kadr (taki jak ten najnowszy, ale nie wiem czy on dobrze prezentuje całokształt budynku) w którym nie bedzie takich odbić. Tekstury wyglądają też zbyt rozmyto, mimo że pewnie mają fajne rozdzielczości. Mam głównie na myśli białą teksturę "muru". Weź jej tam ujmij BLUR w opcjach tekstury z 1 do np. 0,2 (ja czasem nawet do 0,1 daje). Ostatnio zaczałem to stosować po tym jak Tores mi to doradził i daje fajne efekty naprawdę. Oczywiście zakładając ze jeszcze tego nie użyłeś, ale na moje oko chyba nie... Fajne szyby :) Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now