Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

dawno mnie tu nie było i dawno nic w maxie nie robiłem

takze nie bedzie cudnie

cały czas coś mi z tym nie pasuje takze

komentarze bardzo mile widziane co tu zmienic i co poprawić

 

Vray i Vray sun

 

thpix.gif

 

ps. przy tworzeniu tematu zapomniałem dodac miniaturki jak to zmienic ?

 

128wy7.th.jpgthpix.gif

 

mały update z innym ujeciem

 

128cam2copyfn6.th.jpgthpix.gif

Edytowane przez Prezi

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Chrupek - przy zmniejszeniu kontrastu w ps to sie jakieś płaskie kompletnie robi ;/

 

Eden-3d na czym za duzy bump ?

Napisano
  • Autor

126ttwf7.th.jpgthpix.gif

 

 

coś tam poprawiłem i lekko kadr zmieniłem - lepiej ?? czy błądze

Napisano

Ogólnie modelik fajny, nawet zielenina całkiem przyjemna, ale ustawienia rendera straszne, no i brakuje może jakichś koron drzew tam z tyłu. Spróbuj zrenderować to na Adaptive DMC/QMC i Catmull-Rom jako silnik AA.

Napisano
  • Autor

oki dzieki za konkretna podpowiedz - spróbuje ;]

Napisano
  Prezi napisał:

ps. przy tworzeniu tematu zapomniałem dodac miniaturki jak to zmienic ?

Edytuj wątek i wstaw załącznik (w zarządzaniu załącznikami).

Napisano
  • Autor

adam_m wczesniej cały czas nie mogłem znaleś gdzie to sie zmieniał po twoich słowach sie znalazło odrazu - poprawione, Dzieki ;]

Napisano
  • Autor

128wy7.th.jpgthpix.gif

 

poprawione ktoś coś jeszcze widzi co nie tak ?

 

i dzieki za pomoc

Napisano
  • Autor

szkło vraymtl

 

 

kolejne ujecie

 

128cam2copyfn6.th.jpgthpix.gif

Edytowane przez Prezi

Napisano

wymień background - lepsza rozdzielczość , bo ten spikselowany strasznie. Być może bump na podjeździe tekstura za bardzo powtarzalna i regularna . Ale tak w całości już całkiem , całkiem :)

Napisano

Ładniej o wiele, jakbym sie miał czepiać szczegułów (co robić lubię) poleciłbym zmienić materiał zieleniny, trawa super, ale liście wydaje mi się, czy mają tylko kolor a nie teksture? Wyglądają według mnie troszke plastikowo.

 

Druga sprawa to zobacz co Ci szyba odbija z tego wcześniejszego kadru. Odbija trawe po horyzont i BGround. Popraw sobie to wstawiając tam jakie drzewa, płot czy cokolwiek żeby szyba miała co odbijać albo po prostu zdecyduj sie na jeden, konkretny kadr (taki jak ten najnowszy, ale nie wiem czy on dobrze prezentuje całokształt budynku) w którym nie bedzie takich odbić.

 

Tekstury wyglądają też zbyt rozmyto, mimo że pewnie mają fajne rozdzielczości. Mam głównie na myśli białą teksturę "muru". Weź jej tam ujmij BLUR w opcjach tekstury z 1 do np. 0,2 (ja czasem nawet do 0,1 daje). Ostatnio zaczałem to stosować po tym jak Tores mi to doradził i daje fajne efekty naprawdę. Oczywiście zakładając ze jeszcze tego nie użyłeś, ale na moje oko chyba nie...

 

Fajne szyby :)

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności