Napisano 30 Wrzesień 200816 l dawno mnie tu nie było i dawno nic w maxie nie robiłem takze nie bedzie cudnie cały czas coś mi z tym nie pasuje takze komentarze bardzo mile widziane co tu zmienic i co poprawić Vray i Vray sun ps. przy tworzeniu tematu zapomniałem dodac miniaturki jak to zmienic ? mały update z innym ujeciem Edytowane 2 Październik 200816 l przez Prezi
Napisano 30 Wrzesień 200816 l Autor Chrupek - przy zmniejszeniu kontrastu w ps to sie jakieś płaskie kompletnie robi ;/ Eden-3d na czym za duzy bump ?
Napisano 1 Październik 200816 l Autor coś tam poprawiłem i lekko kadr zmieniłem - lepiej ?? czy błądze
Napisano 1 Październik 200816 l Ogólnie modelik fajny, nawet zielenina całkiem przyjemna, ale ustawienia rendera straszne, no i brakuje może jakichś koron drzew tam z tyłu. Spróbuj zrenderować to na Adaptive DMC/QMC i Catmull-Rom jako silnik AA.
Napisano 1 Październik 200816 l Prezi napisał: ps. przy tworzeniu tematu zapomniałem dodac miniaturki jak to zmienic ? Edytuj wątek i wstaw załącznik (w zarządzaniu załącznikami).
Napisano 1 Październik 200816 l Autor adam_m wczesniej cały czas nie mogłem znaleś gdzie to sie zmieniał po twoich słowach sie znalazło odrazu - poprawione, Dzieki ;]
Napisano 2 Październik 200816 l Autor poprawione ktoś coś jeszcze widzi co nie tak ? i dzieki za pomoc
Napisano 2 Październik 200816 l Autor szkło vraymtl kolejne ujecie Edytowane 2 Październik 200816 l przez Prezi
Napisano 2 Październik 200816 l wymień background - lepsza rozdzielczość , bo ten spikselowany strasznie. Być może bump na podjeździe tekstura za bardzo powtarzalna i regularna . Ale tak w całości już całkiem , całkiem :)
Napisano 7 Październik 200816 l Ładniej o wiele, jakbym sie miał czepiać szczegułów (co robić lubię) poleciłbym zmienić materiał zieleniny, trawa super, ale liście wydaje mi się, czy mają tylko kolor a nie teksture? Wyglądają według mnie troszke plastikowo. Druga sprawa to zobacz co Ci szyba odbija z tego wcześniejszego kadru. Odbija trawe po horyzont i BGround. Popraw sobie to wstawiając tam jakie drzewa, płot czy cokolwiek żeby szyba miała co odbijać albo po prostu zdecyduj sie na jeden, konkretny kadr (taki jak ten najnowszy, ale nie wiem czy on dobrze prezentuje całokształt budynku) w którym nie bedzie takich odbić. Tekstury wyglądają też zbyt rozmyto, mimo że pewnie mają fajne rozdzielczości. Mam głównie na myśli białą teksturę "muru". Weź jej tam ujmij BLUR w opcjach tekstury z 1 do np. 0,2 (ja czasem nawet do 0,1 daje). Ostatnio zaczałem to stosować po tym jak Tores mi to doradził i daje fajne efekty naprawdę. Oczywiście zakładając ze jeszcze tego nie użyłeś, ale na moje oko chyba nie... Fajne szyby :) Pozdrawiam!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto