Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam.

Chciałbym zapytać o zaokrąglanie krawędzi.

Wiem że dużo było tego typu tematów, które pobieżnie przewertowałem i które oczywiście nie dały mi satysfakcjonującej odpowiedzi, dlatego też pisze ten oto temat.

Chciałbym zaokrąglić konkretną krawędź tzn tylko w Z nie w X i Y.

Jak?

Chamfer odpada bo mi kąta niszczy a ja chce od kąta do kąta po linii po łuku ;P

tzn

jak na załączonym obrazku chciałbym żeby widok TOP był jak na czerwono (pomijając te trójkąciki wewnątrz) a reszta nie zmieniona.

Pozdrawiam nie pozdrowionych.

  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted (edited)

Kurde.

Nawet dobrze wytłumaczyć swojego problemu nie umiem -.-

spróbuje a tymczasem wyczaiłem chamfer boxa z opcją fillet

sry że pisze banały ale mi na prawdę ciężko poznać sie z tym maxem.

juz 3 dzień ;P

 

edit:

chodzi mi o coś takiego jak opcja fillet dla 2D. jak pionka robiłem w turtorialu ;(

chciałbym jej użyć pod 3D i tylko w jednej płaszczyźnie dla konkret kąta od góry do dołu! chciałbym aby płaszczyzna górna i dolna były kanciaste a boki zesmothowane ale tylko te konkretne :|

x|

Edited by Loopaz
Posted
to zaznacz te konkretne boki (krawedzie) i uzyj chamfer.

 

juz 3 dzien w max'ie siedzisz? wow :)

 

he he 3-ci dzień, ja już półtora roku siedzę i dzisiaj max crash'ował mi się chyba ze 30 razy na jednym pliku...

 

wszystko przed tobą

Posted

Nie rób chamfera kilkakrotnie. Zamień bryłe na editable poly. Zamiast klikać na chamfer, kliknij na ikonę okienka koło przycisku chamfer. Tam ustawiasz sobie liczbę podziałów oraz promień. Klikasz ok i po sprawie.




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy