Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc. Postanowilem podzielic sie z Wami moim ostatnim renderem. Mialo byc w klimacie D&D (wzorowane na jednym z artworkow), troche malarsko. Uzyte programy: 3ds max, Zbrush, Photoshop. Zapraszam do komentowania.

hersztve0.th.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Troszkę brakuje żeby była to bardzo fajna praca. Ale nie tak wiele. Tło - przy takim kącie kamery powinno być widać ziemie. W każdym razie nie takie chmury. Twarz nieco nienaturalna. Brak włosów by uszedł gdyby była lepsza. światło bardzo spłaszcza obrazek. Lepsze kontrasty by nie zaszkodziły. Również nieco postprodukcji w PSie mogłoby troszke poprawić ostateczny wygląd. A poza tym jest naprawdę nieźle. Gratuluje i Pozdrawiam.

Napisano

Wedlug mnie bardzo fajnie. Nieraz ludzie zrobia jakiegos gluta zmarszczonego i wszyscy popadaja w zachwy a takie pracki w ktorych wiadomo o co chodzi zlewaja. Wiem ze zawsze wszystko monza jeszcze poprawic ale nie ma co popadac w paranoje napewno nie mozna narzekac ze to trzeba koniecznie do wipa wrzucic bo do fisnisha sie nienadaje czy cos. Fajna poza postaci, fajne kamczyki z trawka no naprawde niezle to moze tlo jakos nie najlepiej sie prezentuje ale to nie jest az takie najwazniejsze. Moze troche oswietlenie splaszcza obrazek ale nie wiem czy to akurat taki minus teraz to wyglada w klimacie karcianki Magic the gathering. Jak dla mnie to pracka na niezly plus.

Napisano

Bardzo fajne prace, fajny detal ale jak ktos powiedzial praca ma o wiele wiekszy potencjal. Osobiscie wydaje mi sie ze oczy sa za blisko siebie, zbroja moze troche za bardzo zasniedziala, no i przydalby sie jakis inny sposob prezentacji niz na takich glazach. Praca git ale przydaloby sie ja jeszcze troche dopiescic

Napisano

Dzieki za krytyczne uwagi. Narazie musze odpoczac od tego projektu, ale moze w niedalekiej przyszlosci do niego powroce i przy poprawkach oczywiscie uwzglednie wasze rady :)

Napisano

Według mnie oczy są za blisko siebie, przez co wygląda jakby był niedorozwinięty z deka. Dziwny shader zbroji, wygląda jakby miała się zaraz rozlecieć, i przy takim mocnym świetle powinna się bardziej błyszczeć. Ta czerwona szmata jest chyba trochę za gładka, a może to jedwab? Światło trochę za mocne jak dla mnie. zero miękkich cieni, przez co, to nieco płasko wygląda. Na razie mnie nie przekonuje. Aha i tak wogóle to nie da się walczyć dwiema dzidami na raz, bo jest to broń oburęczna.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności