Nevermore Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 Czesc. Postanowilem podzielic sie z Wami moim ostatnim renderem. Mialo byc w klimacie D&D (wzorowane na jednym z artworkow), troche malarsko. Uzyte programy: 3ds max, Zbrush, Photoshop. Zapraszam do komentowania.
Master Kiełbaster Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 przydały by mu się włosy i jakieś tło
!Ewert Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 Jak dla mnie praca ma duży potencjał ale powinieneś ja jesczez pomęczyć w wipie.
Hynol Napisano 10 Październik 2008 Napisano 10 Październik 2008 Troszkę brakuje żeby była to bardzo fajna praca. Ale nie tak wiele. Tło - przy takim kącie kamery powinno być widać ziemie. W każdym razie nie takie chmury. Twarz nieco nienaturalna. Brak włosów by uszedł gdyby była lepsza. światło bardzo spłaszcza obrazek. Lepsze kontrasty by nie zaszkodziły. Również nieco postprodukcji w PSie mogłoby troszke poprawić ostateczny wygląd. A poza tym jest naprawdę nieźle. Gratuluje i Pozdrawiam.
Temporal Napisano 11 Październik 2008 Napisano 11 Październik 2008 Wedlug mnie bardzo fajnie. Nieraz ludzie zrobia jakiegos gluta zmarszczonego i wszyscy popadaja w zachwy a takie pracki w ktorych wiadomo o co chodzi zlewaja. Wiem ze zawsze wszystko monza jeszcze poprawic ale nie ma co popadac w paranoje napewno nie mozna narzekac ze to trzeba koniecznie do wipa wrzucic bo do fisnisha sie nienadaje czy cos. Fajna poza postaci, fajne kamczyki z trawka no naprawde niezle to moze tlo jakos nie najlepiej sie prezentuje ale to nie jest az takie najwazniejsze. Moze troche oswietlenie splaszcza obrazek ale nie wiem czy to akurat taki minus teraz to wyglada w klimacie karcianki Magic the gathering. Jak dla mnie to pracka na niezly plus.
Pawelkos Napisano 12 Październik 2008 Napisano 12 Październik 2008 Bardzo fajne prace, fajny detal ale jak ktos powiedzial praca ma o wiele wiekszy potencjal. Osobiscie wydaje mi sie ze oczy sa za blisko siebie, zbroja moze troche za bardzo zasniedziala, no i przydalby sie jakis inny sposob prezentacji niz na takich glazach. Praca git ale przydaloby sie ja jeszcze troche dopiescic
Nevermore Napisano 15 Październik 2008 Autor Napisano 15 Październik 2008 Dzieki za krytyczne uwagi. Narazie musze odpoczac od tego projektu, ale moze w niedalekiej przyszlosci do niego powroce i przy poprawkach oczywiscie uwzglednie wasze rady :)
mis3k Napisano 1 Listopad 2008 Napisano 1 Listopad 2008 Według mnie oczy są za blisko siebie, przez co wygląda jakby był niedorozwinięty z deka. Dziwny shader zbroji, wygląda jakby miała się zaraz rozlecieć, i przy takim mocnym świetle powinna się bardziej błyszczeć. Ta czerwona szmata jest chyba trochę za gładka, a może to jedwab? Światło trochę za mocne jak dla mnie. zero miękkich cieni, przez co, to nieco płasko wygląda. Na razie mnie nie przekonuje. Aha i tak wogóle to nie da się walczyć dwiema dzidami na raz, bo jest to broń oburęczna.
Rekomendowane odpowiedzi