Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Heloł :)

 

Soft: 3Ds Max, Vray.

 

Jakiś czas temu zacząłem modelować swój pokoik.. Pomalutku, pomalutku mi idzie (brak czasu bo szkoła.. ;/) Chciałbym pomału texturować i oświetlać scene. Chodź wiem, że modele jeszcze nie skończone... Chciałbym od tego na chwileczke odpocząć. :) Ogólnie głosniki od wieży do wymiany, komp jest niedokończony, kwiatek na meblu.. okropny, no i muszę zrobić jeszcze kilka pierdułek na półki...

 

Mam problem ze światłami.. Chcę osiągnąć jakieś miłe dla oka śiwatło.. Jednak żeby cała scenka pozostawała w klimacie wieczornym z przysłoniętymi roletami.... A w tej pierwszą od prawej szafą żeby świeciło światło.. hmm w kolorze pomarańczowym (takim ciepłym xD) I nie wiem jak zrobić by dobrze przesz szybę przenikało itd...

 

Pomożecie? :)

 

Oto render na dzień dzisiejszy:

16vw0.jpg

 

Jakie światło użyć do oświetlenia? Obecnie jest sun i HDRI.. Za tą szybę co mam wstawić?? By w miare realnie to wyglądało... :P

Chcę żeby to było w klimacie jednej z prac Pioniera (http://evermotion.org/index.php?unfold=gallery&unfold_gallery=34) :)

 

Pozdro.

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli chcesz wieczorny klimat, to rolety bym sobie darował, a za okno wstawił plejna z nocnym jpgiem.

Daj kinkiet na ścianę i IESa albo 2 wrzuc.

 

Zastanów się, skąd w tej scenie ma pochodzić swiatło, bo tak jak jest to raczej nierealnie.

 

 

Fajnie że są kable, wszyscy o nich zapominają...

 

PZDR

mkeruj

Napisano

Hej :)

Nie mam kinkieta w pokoju.. :P Wiem, ze jest nierealnie bo przecież dopeiro chce ustawić to oświetlenie. Światło ma pochdozić z tej jednej szafy po prawej, monitor i ewentualnie lampki.

 

Wywalić hdri i suna? Zamiast tego wstawić dwa iesy tak?

 

Dzieki za odpowiedź ;)

Napisano

No jeśli ma być noc, to bez suna raczej, a ze światłami punktowymi.

Rolety bym wywalił, wtedy trochę światła z zewnątrz światłami miejskimi wpadnie.

Napisano

17hp9.jpg

 

Dałem kilka textur, w środku za jasno ale olać to na razie.

pytanie: dlaczego mi się świeci coś w tych 2 pułkach na prawo od wieży? :) I koło samej wieży też coś świeci...

Edytowane przez BiX

Napisano

Centralny Logitech ma chyba za szerokie boki ;)

Modele ladne, na renderingu sie nie znam, wiec powiem tylko tyle, ze zaczyna byc cieplo :d

Napisano
Centralny Logitech ma chyba za szerokie boki ;)

Może być, bo najpierw były co do cm robione ale górny scalowałem trochę. :) obczaje. :)

 

Właśnie, dziwne :)

Pomógłbyś mi je jakoś zrobić żeby realistycznie wyglądały?

Tam są w sumie 4 IES's... o mocy 800 każdy.

Napisano

do materialu szyby w szafie zaznacz affect shadows bedzie swiatlo lepiej przepuszczac

Napisano

Chodziło mi o to, jaki jest sens zamykania źródła światła w szafie (nawet z szybą)? Postaw lampy (jedną) na półce.

Napisano
Chodziło mi o to, jaki jest sens zamykania źródła światła w szafie (nawet z szybą)? Postaw lampy (jedną) na półce.

 

No taką mam szafe nic nie poradze :) A robi się dość przyjemnie wieczorem jak zapalone są te lampy w szafie. Na półce nie mam żadnych a chodzi mi o to by dobrze odwzorować mój pokoik.. Męczę się z tym jeszcze no ale wyjdzie w końcu to co chce.. MUSI :D Zrobię update jak coś wykombinuje. Wtedy będę miał do was jeszcze kilka pytań.

 

fajne kolory podoba mi sie

Dziękuje :)

 

 

Pozdrawiam.

Napisano

Ja bym postawił za oknem plajna z widokiem nocnym, a najlepiej hadeera jakiegoś.

Z zewnątrz trochę za mocne światło, bo ramy okien przepala za mocno.

 

Włącz TV.

 

mkeruj

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności