Napisano 12 Październik 200816 l Heloł :) Soft: 3Ds Max, Vray. Jakiś czas temu zacząłem modelować swój pokoik.. Pomalutku, pomalutku mi idzie (brak czasu bo szkoła.. ;/) Chciałbym pomału texturować i oświetlać scene. Chodź wiem, że modele jeszcze nie skończone... Chciałbym od tego na chwileczke odpocząć. :) Ogólnie głosniki od wieży do wymiany, komp jest niedokończony, kwiatek na meblu.. okropny, no i muszę zrobić jeszcze kilka pierdułek na półki... Mam problem ze światłami.. Chcę osiągnąć jakieś miłe dla oka śiwatło.. Jednak żeby cała scenka pozostawała w klimacie wieczornym z przysłoniętymi roletami.... A w tej pierwszą od prawej szafą żeby świeciło światło.. hmm w kolorze pomarańczowym (takim ciepłym xD) I nie wiem jak zrobić by dobrze przesz szybę przenikało itd... Pomożecie? :) Oto render na dzień dzisiejszy: Jakie światło użyć do oświetlenia? Obecnie jest sun i HDRI.. Za tą szybę co mam wstawić?? By w miare realnie to wyglądało... :P Chcę żeby to było w klimacie jednej z prac Pioniera (http://evermotion.org/index.php?unfold=gallery&unfold_gallery=34) :) Pozdro.
Napisano 12 Październik 200816 l Jeśli chcesz wieczorny klimat, to rolety bym sobie darował, a za okno wstawił plejna z nocnym jpgiem. Daj kinkiet na ścianę i IESa albo 2 wrzuc. Zastanów się, skąd w tej scenie ma pochodzić swiatło, bo tak jak jest to raczej nierealnie. Fajnie że są kable, wszyscy o nich zapominają... PZDR mkeruj
Napisano 12 Październik 200816 l Hej :) Nie mam kinkieta w pokoju.. :P Wiem, ze jest nierealnie bo przecież dopeiro chce ustawić to oświetlenie. Światło ma pochdozić z tej jednej szafy po prawej, monitor i ewentualnie lampki. Wywalić hdri i suna? Zamiast tego wstawić dwa iesy tak? Dzieki za odpowiedź ;)
Napisano 12 Październik 200816 l No jeśli ma być noc, to bez suna raczej, a ze światłami punktowymi. Rolety bym wywalił, wtedy trochę światła z zewnątrz światłami miejskimi wpadnie.
Napisano 12 Październik 200816 l Dałem kilka textur, w środku za jasno ale olać to na razie. pytanie: dlaczego mi się świeci coś w tych 2 pułkach na prawo od wieży? :) I koło samej wieży też coś świeci... Edytowane 12 Październik 200816 l przez BiX
Napisano 12 Październik 200816 l Centralny Logitech ma chyba za szerokie boki ;) Modele ladne, na renderingu sie nie znam, wiec powiem tylko tyle, ze zaczyna byc cieplo :d
Napisano 12 Październik 200816 l Centralny Logitech ma chyba za szerokie boki ;) Może być, bo najpierw były co do cm robione ale górny scalowałem trochę. :) obczaje. :) Właśnie, dziwne :) Pomógłbyś mi je jakoś zrobić żeby realistycznie wyglądały? Tam są w sumie 4 IES's... o mocy 800 każdy.
Napisano 12 Październik 200816 l do materialu szyby w szafie zaznacz affect shadows bedzie swiatlo lepiej przepuszczac
Napisano 13 Październik 200816 l Chodziło mi o to, jaki jest sens zamykania źródła światła w szafie (nawet z szybą)? Postaw lampy (jedną) na półce.
Napisano 14 Październik 200816 l Chodziło mi o to, jaki jest sens zamykania źródła światła w szafie (nawet z szybą)? Postaw lampy (jedną) na półce. No taką mam szafe nic nie poradze :) A robi się dość przyjemnie wieczorem jak zapalone są te lampy w szafie. Na półce nie mam żadnych a chodzi mi o to by dobrze odwzorować mój pokoik.. Męczę się z tym jeszcze no ale wyjdzie w końcu to co chce.. MUSI :D Zrobię update jak coś wykombinuje. Wtedy będę miał do was jeszcze kilka pytań. fajne kolory podoba mi sie Dziękuje :) Pozdrawiam.
Napisano 20 Październik 200816 l Ja bym postawił za oknem plajna z widokiem nocnym, a najlepiej hadeera jakiegoś. Z zewnątrz trochę za mocne światło, bo ramy okien przepala za mocno. Włącz TV. mkeruj
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto