Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

Jako że jestem użytkownikiem maxa od niedawna to wolę tą prace najpierw do WIP wstawić.Mysle jednak że to skończona praca.

Wiem że render powinien być w dużej rozdziałce ale uhhh 640x480 - 7h zajeło , wiec przepraszam i więc poki co takie wrzucam...

 

 

test04np0.th.jpg

Edytowane przez 09121986
  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam,

 

Ładna kompozycja ale: GI prawie nie działa, przy takim oświetleniu pokój byłby dużo bardziej oświetlony; duże szumy,; ogółem złe ustawienia renderu (7h w stosunku do efektu); źle dobrane ustawienia shaderów.

Myśle, że jak powiesz w czym renderujesz, to ludzie z formu pokierują Cię jak niedużym nakładam pracy poprawić braki i będzie wyglądało SI.

 

PZDR

Napisano

+ za zrobienie niestardardowych firanek, ale render niestety lezy. Przepalenia przy oknach, za ciemno wszedzie indziej, tlo nie pasuje do oswietlenia. Pracuj pracuj, bo do finalu to jeszcze troche :)

Napisano

elimo: render to vray....aaa 7h to bardziej wina kompa nie ustawien...

 

mirach: staram sie ,ale nie moge poeksperymentowac z ust. rendera bo moj komp nie wyrabia./za miesiac nowy piec bedzie to wezmę sie pozadnie do pracy/

 

chciałem by wlasnie pokój był bardzo jasny i rozświetlony ,ale nie wyszło .....

tak wygląda moja scena ...

 

adadalq4.th.jpg

 

prosiłbym bardzo o jakąś podpowiedz odnośnie wlasnie oswietlenia .....

 

Pozdro

Napisano

Z ciekawosci, na jakim kompie pracujesz? Ja z wizkami zaczynalem na AMD 1,6 GHz, tez sie da :) Rzuc ustawieniami renderea, cos mi mowi ze uzywasz linear color maping z gamma 1.0. Sproboj sie przerzucic na exponential, albo na gamma 2.2, powinno sie rozjasnic.

Napisano

1gb ddram :/ celeron dual core 1,6 , geforce 7300se wiec bajki nie ma przy bardziej rozbudowanych scenach w viewportach lagi straszne..

co do ustawien rendera to masz racje z linear color mapping... postaram sie cos pozmieniac do wieczora jeszcze i zrobic testy , a na jutro jakis update....

 

co do ustawien to takie sa obecnie :

 

vrayzn1.png

w423.png

my.php?image=vrayzn1.png

Napisano

Masz straaaasznie namieszane te ustawienia. I to ze renderuje ci sie tak dlugo to wlasnie tego wina.

Czemu zmiejszasz sile odbitego swiatla, skoro chcesz zeby bylo jasniej?

Tak na szybko, bo z pracy pisze.

Wroc primary bounces i sec na 1.

W irr map HSph i Inter. na 25, do testow zupelnie starczy

w rQMC Sampler noise tresh wroc na 0,01, min samples na 8.

Napisano

dzięki mirach

wiesz jeszcze co do niektórych ust. nie wiem do czego tak dokładnie są i to jest przyczyna.

 

Ale chłone wiedze ile moge ......

 

jutro sie odnajde z updatem ....

Napisano

Firanka jest takiej samej długości ale nazagięciu okna nie umiałem tego wygładzić i dlatego taka kańciasta wyszła :/

 

A stolik miał taki być ,jeszcze go skalowałem na mniejszy ... tak mi sie wydawało że bedzie lepiej...

Napisano

okna wyszły troche plastikowo...moze dlatego,ze to plastiki xP

gazeta,a raczej czasopismo troche ni w dupe ni w oko, kto rzuca playboya w przejsciu?:P

do tego lampa ohydna jak na mój gust, a podłodze przydałby sie chyba jakis bump

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności