09121986 Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 (edytowane) Witam. Jako że jestem użytkownikiem maxa od niedawna to wolę tą prace najpierw do WIP wstawić.Mysle jednak że to skończona praca. Wiem że render powinien być w dużej rozdziałce ale uhhh 640x480 - 7h zajeło , wiec przepraszam i więc poki co takie wrzucam... Edytowane 13 Październik 2008 przez 09121986
elimo Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Witam, Ładna kompozycja ale: GI prawie nie działa, przy takim oświetleniu pokój byłby dużo bardziej oświetlony; duże szumy,; ogółem złe ustawienia renderu (7h w stosunku do efektu); źle dobrane ustawienia shaderów. Myśle, że jak powiesz w czym renderujesz, to ludzie z formu pokierują Cię jak niedużym nakładam pracy poprawić braki i będzie wyglądało SI. PZDR
mirach Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 + za zrobienie niestardardowych firanek, ale render niestety lezy. Przepalenia przy oknach, za ciemno wszedzie indziej, tlo nie pasuje do oswietlenia. Pracuj pracuj, bo do finalu to jeszcze troche :)
09121986 Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 elimo: render to vray....aaa 7h to bardziej wina kompa nie ustawien... mirach: staram sie ,ale nie moge poeksperymentowac z ust. rendera bo moj komp nie wyrabia./za miesiac nowy piec bedzie to wezmę sie pozadnie do pracy/ chciałem by wlasnie pokój był bardzo jasny i rozświetlony ,ale nie wyszło ..... tak wygląda moja scena ... prosiłbym bardzo o jakąś podpowiedz odnośnie wlasnie oswietlenia ..... Pozdro
mirach Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Z ciekawosci, na jakim kompie pracujesz? Ja z wizkami zaczynalem na AMD 1,6 GHz, tez sie da :) Rzuc ustawieniami renderea, cos mi mowi ze uzywasz linear color maping z gamma 1.0. Sproboj sie przerzucic na exponential, albo na gamma 2.2, powinno sie rozjasnic.
09121986 Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 1gb ddram :/ celeron dual core 1,6 , geforce 7300se wiec bajki nie ma przy bardziej rozbudowanych scenach w viewportach lagi straszne.. co do ustawien rendera to masz racje z linear color mapping... postaram sie cos pozmieniac do wieczora jeszcze i zrobic testy , a na jutro jakis update.... co do ustawien to takie sa obecnie :
mirach Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Masz straaaasznie namieszane te ustawienia. I to ze renderuje ci sie tak dlugo to wlasnie tego wina. Czemu zmiejszasz sile odbitego swiatla, skoro chcesz zeby bylo jasniej? Tak na szybko, bo z pracy pisze. Wroc primary bounces i sec na 1. W irr map HSph i Inter. na 25, do testow zupelnie starczy w rQMC Sampler noise tresh wroc na 0,01, min samples na 8.
09121986 Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 dzięki mirach wiesz jeszcze co do niektórych ust. nie wiem do czego tak dokładnie są i to jest przyczyna. Ale chłone wiedze ile moge ...... jutro sie odnajde z updatem ....
!Ewert Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Na początku wywal vraylighty, miedzy innymi dlatego masz taki czas.
bapi23 Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Ja widzę jeden "fizyczny" błąd. Firanka ci się źle ukąłda na tym oknie otwartym bocznie. Chyba że z jednej strony jest dłuższa.
Eden-3d Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 ten szklany stolik jest chyba z pol metra za niski
09121986 Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 Firanka jest takiej samej długości ale nazagięciu okna nie umiałem tego wygładzić i dlatego taka kańciasta wyszła :/ A stolik miał taki być ,jeszcze go skalowałem na mniejszy ... tak mi sie wydawało że bedzie lepiej...
Eden-3d Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 to co ten stoliczek ma sluzyc za podnozek czy co? no wes go porownaj do kanapy
09121986 Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 w sumie coś w tym jest , taki niski stolik pasowałby do niskiej kanapy , mam upa wrzucic jutro rano to coś pomyśle nad lekkimi zmianami
09121986 Napisano 14 Październik 2008 Autor Napisano 14 Październik 2008 tak wyglada ten update ...i szczerze to nadal mi cos nie pasuje w tym pokoju i sam nie wiem co ...
!Ewert Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 kontrast, materiały, i te vraylighty w oknie :)
Jaraskg Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 okna wyszły troche plastikowo...moze dlatego,ze to plastiki xP gazeta,a raczej czasopismo troche ni w dupe ni w oko, kto rzuca playboya w przejsciu?:P do tego lampa ohydna jak na mój gust, a podłodze przydałby sie chyba jakis bump
09121986 Napisano 25 Październik 2008 Autor Napisano 25 Październik 2008 wszystko w swoim czasie sie poprawi , ale poki co nie mam jakos weny i ochoty na kończenie tego pokoju...
plug Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 zmienic lampe, kwiatka , dodac bumpa; okna zwykle otwieraja sie u gory a nie na dole..
09121986 Napisano 28 Październik 2008 Autor Napisano 28 Październik 2008 Skończe robota i dokończe ten pokój ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się