Skocz do zawartości

Wiz - Room


09121986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jako że jestem użytkownikiem maxa od niedawna to wolę tą prace najpierw do WIP wstawić.Mysle jednak że to skończona praca.

Wiem że render powinien być w dużej rozdziałce ale uhhh 640x480 - 7h zajeło , wiec przepraszam i więc poki co takie wrzucam...

 

 

test04np0.th.jpg

Edytowane przez 09121986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam,

 

Ładna kompozycja ale: GI prawie nie działa, przy takim oświetleniu pokój byłby dużo bardziej oświetlony; duże szumy,; ogółem złe ustawienia renderu (7h w stosunku do efektu); źle dobrane ustawienia shaderów.

Myśle, że jak powiesz w czym renderujesz, to ludzie z formu pokierują Cię jak niedużym nakładam pracy poprawić braki i będzie wyglądało SI.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elimo: render to vray....aaa 7h to bardziej wina kompa nie ustawien...

 

mirach: staram sie ,ale nie moge poeksperymentowac z ust. rendera bo moj komp nie wyrabia./za miesiac nowy piec bedzie to wezmę sie pozadnie do pracy/

 

chciałem by wlasnie pokój był bardzo jasny i rozświetlony ,ale nie wyszło .....

tak wygląda moja scena ...

 

adadalq4.th.jpg

 

prosiłbym bardzo o jakąś podpowiedz odnośnie wlasnie oswietlenia .....

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1gb ddram :/ celeron dual core 1,6 , geforce 7300se wiec bajki nie ma przy bardziej rozbudowanych scenach w viewportach lagi straszne..

co do ustawien rendera to masz racje z linear color mapping... postaram sie cos pozmieniac do wieczora jeszcze i zrobic testy , a na jutro jakis update....

 

co do ustawien to takie sa obecnie :

 

vrayzn1.png

w423.png

my.php?image=vrayzn1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz straaaasznie namieszane te ustawienia. I to ze renderuje ci sie tak dlugo to wlasnie tego wina.

Czemu zmiejszasz sile odbitego swiatla, skoro chcesz zeby bylo jasniej?

Tak na szybko, bo z pracy pisze.

Wroc primary bounces i sec na 1.

W irr map HSph i Inter. na 25, do testow zupelnie starczy

w rQMC Sampler noise tresh wroc na 0,01, min samples na 8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności