Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam,

modeluję sobie dla zabawy różne przedmioty w wolnych chwilach. Do tej pory szło mi całkiem nieźle ale teraz natknąłem się na cos takiego.

Chcialbym uzyskać tutaj ładną siatkę. Czy da się to zrobić jakoś łatwo? Boolean niby jest ale psuje mi siatkę. Do tej pory zawsze po nim poprawiałem ale tutaj za dużo dziur muszę 'wyciąć'. Pomóżcie proszę :)

siatka.jpg

  • Replies 10
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted
Po extrudowaniu splineów będzie ładna siatka?

Takie rzeczy ja robiłbym NURBSami.

 

Czy ładna? Topologicznie trzeba by ją przyciąć żeby była "ładna", ale w renderingu żadnej różnicy nie będzie. Tutaj nie ma sensu NURBSów wykorzystywać - szczególnie maxowych (brrrr...). Co do chamfera to jest on niepotrzebny, a nawet niewskazany. krawędzie takiej tarczy są ostre do bólu. Może gdyby rendering był robiony w skali 1mm = 1000x1000 pxl to można by pomyśleć, ale chyba nie będzie. Extrude, dobry shader i światło i można ustawić żeby było fotoreal.

Posted

Ja bym powiedział, że nie ma sensu właśnie polygonów używać, ale to już kwestia wygody modelowania i programu, w jakim to ma być zrobione. (Dział modeling, więc ja proponuję ogólne techniki niezależne od softu i też nie dbam o oprogramowanie ;]).




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy