Skocz do zawartości

[wip] Postac 3D: War Dog UPDATE1


efka

Rekomendowane odpowiedzi

UPDATE1

 

Witajcie

 

Dlubie sobie od kilku dni po godzinach taki model:

wardogwm9.th.jpg

w2692.png

Docelowo zamierzam wymodelowac cos na wzor z ponizszego linka:

http://i23.photobucket.com/albums/b363/jazzking2001/war%20dogs%20killsone%202/killzone-concept-art.jpg

(artwork z killzone znaleziony gdzies na google).

Jednak zanim przejde do kolejnego etapu (i okaze sie ze trzeba robic od nowa) jestem ciekawa waszego zdania na temat siatki i ogolnych proporcji psiny.

Z gory dzieki za wszelkie rady.

Edytowane przez efka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Faktycznie, z daleka wygląda nawet jak pies ;)

A tak poważnie to mesh wygląda bardzo niezgrabnie. Zwłasza polecam bliżej przyjżeć się głowie, razem z szyją bardziej przypomina taką śmieszną pluszową, a nie bestii wyrywającej tchawice ;)

Pozdrawiam

 

EDIT: Uu widze, że nowa osoba na forum. Sorry, za takie zimne przywitanie :D

Nie daj się tym jednak zwieść - zwykle wszyscy się tu bardzo lubią i szanują ;)

Edytowane przez PAINbringer
  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

Mesh jest stanowczo do poprawy- wyobraz sobie ze mialabys to teraz zeskinowac i zanimowac:) Szyja jest zbyt prosta, wyglada jak zwykly cylinder, a powinna sie jednak rozszerzac choc leciutenko w strone barkow. A z tego co widze to glowe modelowalas osobno i pozniej doweldowalas do ciala- ale moze sie myle :) Druga sprawa sa same loopy- staraj sie je umieszczac w mniej wiecej podobnych odleglosciach, dbaj o "kosmetyke" siatki :)

Pozdrawiam i witam nowego uzytkownika forum :)

  • Confused 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki :D

 

PAINbringer - nie szkodzi, nie oczekuje glaskania po glowie. Dopiero wchodze w temat Maxa i wszystkie uwagi sa dla mnie cenne, bo najlepiej uczyc sie dobrze robic od samego poczatku.

 

Scottero - glowe modelowalam razem, ale fakt ze zaczynalam ja polygonami od szyi, przez czubek glowy (takim powiedzmy zarysem brzegow). Sadze ze bede mu troche pysk skracac, byc moze nawet zrobie z opcja otwierania, wiec szyje poprawie przy tym tez.

 

Czy ktos mialby moze chwilke zeby zrobic jakis szkic jak poprawna siatka powinna wygladac? Z gory dzieki :)

 

edit: Sebastian - super, dzieki, na pewno sie przydadza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy ktos mialby moze chwilke zeby zrobic jakis szkic jak poprawna siatka powinna wygladac? Z gory dzieki :)

 

 

Pierwszy screen od Sebastiana - tam jest siatka, i tak powinna wygladac, tzn prawie tak, jeszcez przydalo by sie troche loopów na zgieciach, ale neich to bedzie dla ciebie siatka wyjsciowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę tu cicho, mam nadzieję, że ciągle pracujesz nad tym modelem.

Z tego co na razie jest - IMHO lepiej, ale jeszcze troszkę jest do poprawy. Na psach się nie znam,więc mogę się mylić, ale poprawiłbym to tak:

dog11tt2oe9.th.jpg

Na niebiesko zaznaczyłem krawędzie, które najlepiej byłoby zweldować, a na czerwono te do przesunięcia.

Na pewno koniec pyska musisz poprawić, dolna szczęka jest za długa, poza tym powinna zwężać się w stronę końca. W niektórych miejscach troszkę masz krzywo, co troszkę deformuje zwierzaka. Przypisz zwierzęciu błyszczący materiał - pomaga to w wychwyceniu nierówności.

Walcz dalej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności