rzuq Napisano 19 Październik 2008 Share Napisano 19 Październik 2008 Witam Jak w temacie. Chcialbym sprawdzic mozliwosci Mudboxa 2009 pod katem rysowania tekstur i jakos nie potrafie znalezc sposobu by zaimportowac do niego normale, hard edge (smoothing groups z maxa) siatki lowpoly ( wszystko zostaje ustawione na 180 stopni). Jakby Wam cos wpadlo do glowy bede wdzieczny za info. Program zrodlowy to maya 8.5, format to obj. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 19 Październik 2008 Share Napisano 19 Październik 2008 A w ustawieniach obj zaznaczyłeś te opcje? ;> SG na pewno da się wrzucić do mbx, a co d normali nie jestem pewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzuq Napisano 19 Październik 2008 Autor Share Napisano 19 Październik 2008 Opcje sa zaznaczone - testowalem tez import w np crazy bumpie ktory interpretuje normalki prawidlowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzuq Napisano 20 Październik 2008 Autor Share Napisano 20 Październik 2008 export z maxa tez nic nie daje - M@TI jestes pewien co do tyg SG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość User190 Napisano 20 Październik 2008 Share Napisano 20 Październik 2008 Cholera, właśnie sprawdzałem i rzeczywiście nie śmiga :/ Dałbym sobie głowę uciąć, że działało to na starym mudboxie :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się