rzuq Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 Witam Jak w temacie. Chcialbym sprawdzic mozliwosci Mudboxa 2009 pod katem rysowania tekstur i jakos nie potrafie znalezc sposobu by zaimportowac do niego normale, hard edge (smoothing groups z maxa) siatki lowpoly ( wszystko zostaje ustawione na 180 stopni). Jakby Wam cos wpadlo do glowy bede wdzieczny za info. Program zrodlowy to maya 8.5, format to obj. pozdrawiam
Guest User190 Posted October 19, 2008 Posted October 19, 2008 A w ustawieniach obj zaznaczyłeś te opcje? ;> SG na pewno da się wrzucić do mbx, a co d normali nie jestem pewny.
rzuq Posted October 19, 2008 Author Posted October 19, 2008 Opcje sa zaznaczone - testowalem tez import w np crazy bumpie ktory interpretuje normalki prawidlowo.
rzuq Posted October 20, 2008 Author Posted October 20, 2008 export z maxa tez nic nie daje - M@TI jestes pewien co do tyg SG?
Guest User190 Posted October 20, 2008 Posted October 20, 2008 Cholera, właśnie sprawdzałem i rzeczywiście nie śmiga :/ Dałbym sobie głowę uciąć, że działało to na starym mudboxie :/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now