Jump to content

pytanie : export normali do mb


rzuq

Recommended Posts

Witam

 

Jak w temacie. Chcialbym sprawdzic mozliwosci Mudboxa 2009 pod katem rysowania tekstur i jakos nie potrafie znalezc sposobu by zaimportowac do niego normale, hard edge (smoothing groups z maxa) siatki lowpoly ( wszystko zostaje ustawione na 180 stopni). Jakby Wam cos wpadlo do glowy bede wdzieczny za info. Program zrodlowy to maya 8.5, format to obj.

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest User190

Cholera, właśnie sprawdzałem i rzeczywiście nie śmiga :/ Dałbym sobie głowę uciąć, że działało to na starym mudboxie :/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy