Jump to content

pytanie : export normali do mb


Recommended Posts

Posted

Witam

 

Jak w temacie. Chcialbym sprawdzic mozliwosci Mudboxa 2009 pod katem rysowania tekstur i jakos nie potrafie znalezc sposobu by zaimportowac do niego normale, hard edge (smoothing groups z maxa) siatki lowpoly ( wszystko zostaje ustawione na 180 stopni). Jakby Wam cos wpadlo do glowy bede wdzieczny za info. Program zrodlowy to maya 8.5, format to obj.

 

pozdrawiam

  • Replies 4
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Guest User190
Posted

A w ustawieniach obj zaznaczyłeś te opcje? ;> SG na pewno da się wrzucić do mbx, a co d normali nie jestem pewny.

Guest User190
Posted

Cholera, właśnie sprawdzałem i rzeczywiście nie śmiga :/ Dałbym sobie głowę uciąć, że działało to na starym mudboxie :/

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy