Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Jak w temacie. Chcialbym sprawdzic mozliwosci Mudboxa 2009 pod katem rysowania tekstur i jakos nie potrafie znalezc sposobu by zaimportowac do niego normale, hard edge (smoothing groups z maxa) siatki lowpoly ( wszystko zostaje ustawione na 180 stopni). Jakby Wam cos wpadlo do glowy bede wdzieczny za info. Program zrodlowy to maya 8.5, format to obj.

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 902
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A w ustawieniach obj zaznaczyłeś te opcje? ;> SG na pewno da się wrzucić do mbx, a co d normali nie jestem pewny.

Napisano
  • Autor

Opcje sa zaznaczone - testowalem tez import w np crazy bumpie ktory interpretuje normalki prawidlowo.

Napisano
  • Autor

export z maxa tez nic nie daje - M@TI jestes pewien co do tyg SG?

Napisano

Cholera, właśnie sprawdzałem i rzeczywiście nie śmiga :/ Dałbym sobie głowę uciąć, że działało to na starym mudboxie :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności