Napisano 19 Październik 200816 l Witam Jak w temacie. Chcialbym sprawdzic mozliwosci Mudboxa 2009 pod katem rysowania tekstur i jakos nie potrafie znalezc sposobu by zaimportowac do niego normale, hard edge (smoothing groups z maxa) siatki lowpoly ( wszystko zostaje ustawione na 180 stopni). Jakby Wam cos wpadlo do glowy bede wdzieczny za info. Program zrodlowy to maya 8.5, format to obj. pozdrawiam
Napisano 19 Październik 200816 l A w ustawieniach obj zaznaczyłeś te opcje? ;> SG na pewno da się wrzucić do mbx, a co d normali nie jestem pewny.
Napisano 19 Październik 200816 l Autor Opcje sa zaznaczone - testowalem tez import w np crazy bumpie ktory interpretuje normalki prawidlowo.
Napisano 20 Październik 200816 l Autor export z maxa tez nic nie daje - M@TI jestes pewien co do tyg SG?
Napisano 20 Październik 200816 l Cholera, właśnie sprawdzałem i rzeczywiście nie śmiga :/ Dałbym sobie głowę uciąć, że działało to na starym mudboxie :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto