vinc Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 ehh..znowu ja...praca i praca Taki kościółek dłubie, kiedyś był, może znowu będzie... Patrzcie i znęcajcie się...;] pozdrawiam
Vega Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 heh to jest kościółek :)? Wygląda na mały. Prędzej może to kapliczka :) Dobra to jest mało ważne :D Ta chorągiewka jest trochę dziwna może to przez materiał nałożony. Czemu tzw. dziura na okno na wieży niema okna? Tak to wygląda lub ja źle widzę. Patrząc to może deszcz napadać i jest w środku zimno zimną, wiosną lub jesienią :D Trochę dachówki wyglądają na stare w porównaniu do reszty :) Mi nie pasuje materiał wieży. Ogólnie mówiąc wygląda dobrze. Ja mogę się mylić jestem początkującym.
claude Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 Całkiem ładny render. Model strasznie prosty. W takich wieżach chyba często nie ma okna. Materiał hełmu wieży za bardzo lśniący plastikowy. Ogólnie przyzwoicie. To zleconko czy tak dla przyjemności. Jeśli dla przyjeności to mógłbyś jakąś bardziej ambitną architekturę wybrać. Pozdrawiam
Vega Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 U mnie w kościele jest :D dopiero tam gdzie dzwon niema okien :D o właśnie możesz jeszcze dzwon dorobić ;) Drzewa to gotowce?
vinc Napisano 21 Październik 2008 Autor Napisano 21 Październik 2008 Materiał na hełmie miała byc miedz spatynowana...wyszło tak...hmm. Stary kościółek w Gdyni, robie z dokumentacji, zlecenie można powiedziec i co zaszaleje z jakimis gadżetami to potem kasuje;] Co do braku okien itp...tak ma byc...;]