Jump to content

Recommended Posts

Posted

ehh..znowu ja...praca i praca

Taki kościółek dłubie, kiedyś był, może znowu będzie...

Patrzcie i znęcajcie się...;]

pozdrawiam

04te8.jpg

• Replies 17
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

heh to jest kościółek :)? Wygląda na mały. Prędzej może to kapliczka :) Dobra to jest mało ważne :D

Ta chorągiewka jest trochę dziwna może to przez materiał nałożony. Czemu tzw. dziura na okno na wieży niema okna? Tak to wygląda lub ja źle widzę. Patrząc to może deszcz napadać i jest w środku zimno zimną, wiosną lub jesienią :D Trochę dachówki wyglądają na stare w porównaniu do reszty :) Mi nie pasuje materiał wieży. Ogólnie mówiąc wygląda dobrze. Ja mogę się mylić jestem początkującym.

Posted

Całkiem ładny render. Model strasznie prosty. W takich wieżach chyba często nie ma okna. Materiał hełmu wieży za bardzo lśniący plastikowy.

Ogólnie przyzwoicie. To zleconko czy tak dla przyjemności. Jeśli dla przyjeności to mógłbyś jakąś bardziej ambitną architekturę wybrać.

Pozdrawiam

Posted

U mnie w kościele jest :D dopiero tam gdzie dzwon niema okien :D o właśnie możesz jeszcze dzwon dorobić ;) Drzewa to gotowce?

Posted

Materiał na hełmie miała byc miedz spatynowana...wyszło tak...hmm.

Stary kościółek w Gdyni, robie z dokumentacji, zlecenie można powiedziec i co zaszaleje z jakimis gadżetami to potem kasuje;]

Co do braku okien itp...tak ma byc...;]

Posted (edited)

Ooooo coś co mnie interesuje :) Nie uważasz, że materiał chełmu wieży gryzie się z otoczeniem? Miedź oksydowana czy ocynowana bardziej by pasowała, ale zapewne nie od Ciebie to zależy ;) Czyj to pomysł? To już koniec, czy coś jeszcze będzie (wnętrze) inne ujęcia? W czym robisz (max, vray)? Sam render mi się podoba.

Edited by adam_m
Posted

czyli szara i srebrna...nie kazali zielony zrobic, jak byście mieli jakis fajny przepis na taka zielona miedź to ja chętnie skosztuje...;]