Sfix1 Napisano 24 Październik 2008 Share Napisano 24 Październik 2008 Generalnie to mój problem tkwi w robieniu gemby bo nigdy nie wiem co jest najprostszym sposobem na pozbycie sie tego niebieskiego prześwitu podczas renderowania.Mógłbym zrobić ryj wklęsły i poligony zakolorować na czarno to wtedy byłby efekt ciemni jamy ustnej lecz już zrigowałem postać i nie moge zabardzo dodawać kolejnych wierzchołków bo przestaje wszystko działać dlatego nie wiem co zrobić Help please.W załączniku jest dokładnie pokazany problem więc główne pytanie brzmi...Jak sie tego pozbyć najprościej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 24 Październik 2008 Share Napisano 24 Październik 2008 w Object Properities odznacz Backface Cull Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 25 Październik 2008 Share Napisano 25 Październik 2008 daj modyfikator shell z niskimi ustawieniami wtedy bedziesz mial faktyczna grubosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sfix1 Napisano 26 Październik 2008 Autor Share Napisano 26 Październik 2008 Backface Cull mam odznaczone i nadal prześwituje a modyfikator shell powiększa dwukrotnie ilość wierzchołków a jak dodaje wierzchołki to rigowanie mi wariuje ;[ nie wiem nadal co z tym fantem...;[ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 26 Październik 2008 Share Napisano 26 Październik 2008 jeśli chodzi o render to materiał Double Sided albo w standardowym zaznacz 2 sided nie wiem w czym rederujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 27 Październik 2008 Share Napisano 27 Październik 2008 Możesz też w rendererze ustawić force 2 sided (tak to się bodajże nazywa w scanline). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sfix1 Napisano 27 Październik 2008 Autor Share Napisano 27 Październik 2008 Zajebiście ! dzięki ! Pozdrawiam...no fakt ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się