Sfix1 Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 Generalnie to mój problem tkwi w robieniu gemby bo nigdy nie wiem co jest najprostszym sposobem na pozbycie sie tego niebieskiego prześwitu podczas renderowania.Mógłbym zrobić ryj wklęsły i poligony zakolorować na czarno to wtedy byłby efekt ciemni jamy ustnej lecz już zrigowałem postać i nie moge zabardzo dodawać kolejnych wierzchołków bo przestaje wszystko działać dlatego nie wiem co zrobić Help please.W załączniku jest dokładnie pokazany problem więc główne pytanie brzmi...Jak sie tego pozbyć najprościej?
Tores Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 w Object Properities odznacz Backface Cull
Temporal Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 daj modyfikator shell z niskimi ustawieniami wtedy bedziesz mial faktyczna grubosc
Sfix1 Napisano 26 Październik 2008 Autor Napisano 26 Październik 2008 Backface Cull mam odznaczone i nadal prześwituje a modyfikator shell powiększa dwukrotnie ilość wierzchołków a jak dodaje wierzchołki to rigowanie mi wariuje ;[ nie wiem nadal co z tym fantem...;[
mrkrzysiek Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 jeśli chodzi o render to materiał Double Sided albo w standardowym zaznacz 2 sided nie wiem w czym rederujesz
Ex3 Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 Możesz też w rendererze ustawić force 2 sided (tak to się bodajże nazywa w scanline).
Sfix1 Napisano 27 Październik 2008 Autor Napisano 27 Październik 2008 Zajebiście ! dzięki ! Pozdrawiam...no fakt !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się