Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Generalnie to mój problem tkwi w robieniu gemby bo nigdy nie wiem co jest najprostszym sposobem na pozbycie sie tego niebieskiego prześwitu podczas renderowania.Mógłbym zrobić ryj wklęsły i poligony zakolorować na czarno to wtedy byłby efekt ciemni jamy ustnej lecz już zrigowałem postać i nie moge zabardzo dodawać kolejnych wierzchołków bo przestaje wszystko działać dlatego nie wiem co zrobić Help please.W załączniku jest dokładnie pokazany problem więc główne pytanie brzmi...Jak sie tego pozbyć najprościej?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

daj modyfikator shell z niskimi ustawieniami wtedy bedziesz mial faktyczna grubosc

Napisano
  • Autor

Backface Cull mam odznaczone i nadal prześwituje a modyfikator shell powiększa dwukrotnie ilość wierzchołków a jak dodaje wierzchołki to rigowanie mi wariuje

;[

nie wiem nadal co z tym fantem...;[

Napisano

jeśli chodzi o render to materiał Double Sided albo w standardowym zaznacz 2 sided nie wiem w czym rederujesz

Napisano

Możesz też w rendererze ustawić force 2 sided (tak to się bodajże nazywa w scanline).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności