Napisano 24 Październik 200816 l Generalnie to mój problem tkwi w robieniu gemby bo nigdy nie wiem co jest najprostszym sposobem na pozbycie sie tego niebieskiego prześwitu podczas renderowania.Mógłbym zrobić ryj wklęsły i poligony zakolorować na czarno to wtedy byłby efekt ciemni jamy ustnej lecz już zrigowałem postać i nie moge zabardzo dodawać kolejnych wierzchołków bo przestaje wszystko działać dlatego nie wiem co zrobić Help please.W załączniku jest dokładnie pokazany problem więc główne pytanie brzmi...Jak sie tego pozbyć najprościej?
Napisano 25 Październik 200816 l daj modyfikator shell z niskimi ustawieniami wtedy bedziesz mial faktyczna grubosc
Napisano 26 Październik 200816 l Autor Backface Cull mam odznaczone i nadal prześwituje a modyfikator shell powiększa dwukrotnie ilość wierzchołków a jak dodaje wierzchołki to rigowanie mi wariuje ;[ nie wiem nadal co z tym fantem...;[
Napisano 26 Październik 200816 l jeśli chodzi o render to materiał Double Sided albo w standardowym zaznacz 2 sided nie wiem w czym rederujesz
Napisano 27 Październik 200816 l Możesz też w rendererze ustawić force 2 sided (tak to się bodajże nazywa w scanline).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto