Jaraskg Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 Konkretnie chodzi o to jak wymodelowac szybło, łatwo i przyjemnie szyje/ramie lampki,złożone z wielu segmentów nie chodzi konkretnie o ten model,ale ogólnie o lampki z takim przegubem
Ajgor Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 (edytowane) Jesli w Maxie, to uzyj do tego obiektu Compound Loft. Jako sciezke stworz krzywą typu Helix, i jako przektój - circle. Ustawiajac odpowiednie parametry krzywej helix, i pozniej manipulujac loftem osiagniesz odpowiedznie zageszczenie. Na przyklad na panelu lofta w Deformations manipulujesz parametrem Scale. A na koniec na to ewentualnie naloz modyfikator Bend. Edytowane 27 Październik 2008 przez Ajgor
GerL@nT Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 Jest jeszcze prostszy sposób, w extended primitives masz obiekt Hose. Możesz mu tak zmienić parametry żeby wyszło idealnie to co masz na obrazku. W parametrach wybierzesz sobie "bound to object pivots" i będziesz mógł sobie podczepić końce tej "szyjki" do 2 obiektów, i sobie je przemieszczać :) 1
Rekomendowane odpowiedzi