Ajgor Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Witam. Tworze sobie kilka krzywych, konwertuje na editable spline, zakladam modyfikator Cross Section i Surface. Powstaly obiekt konwertuje na Editable Poly. I otrzymuje obiekt o mocno zageszczonej siatce. Zageszczenie nie jest mi potrzebne, bo obiekt nie jest bardzo skomplikowany. Czy jest sposob na to, zeby w czasie konwersji otrzymac obiekt o mniejszym zageszczeniu? Co ciekawe przy konwersji na Editable Mesh obiekt wychodzi o wiele mniej zageszczony. Ale jak pozniej probuje skonwertowac Mesh na Poly, to wychodza dziwne rzeczy. Obiekt jest "pognieciony" jak puszka po piwie :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Topek Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 w modyfikatorze surface masz takie coś jak patch topology i tym ustalasz sobie stopień zagęszczenia siatki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leru Posted October 28, 2008 Share Posted October 28, 2008 Modyfikator Surface nie tworzy żadnych grup wygładzania (smoothing groups). To tez weź pod uwagę. Czasem trzeba ustalić je ręcznie (albo dać autosmootha który ustali grupy w zależności od konta nachylenia do siebie ścianek). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ajgor Posted October 28, 2008 Author Share Posted October 28, 2008 Dokładnie o to mi wlasnie chodzilo. Dzięki Panowie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts