Skocz do zawartości

Konwersja na poly po zalozeniu modyfikatora Surface


Ajgor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Tworze sobie kilka krzywych, konwertuje na editable spline, zakladam modyfikator Cross Section i Surface. Powstaly obiekt konwertuje na Editable Poly. I otrzymuje obiekt o mocno zageszczonej siatce. Zageszczenie nie jest mi potrzebne, bo obiekt nie jest bardzo skomplikowany. Czy jest sposob na to, zeby w czasie konwersji otrzymac obiekt o mniejszym zageszczeniu? Co ciekawe przy konwersji na Editable Mesh obiekt wychodzi o wiele mniej zageszczony. Ale jak pozniej probuje skonwertowac Mesh na Poly, to wychodza dziwne rzeczy. Obiekt jest "pognieciony" jak puszka po piwie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności