Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Tworze sobie kilka krzywych, konwertuje na editable spline, zakladam modyfikator Cross Section i Surface. Powstaly obiekt konwertuje na Editable Poly. I otrzymuje obiekt o mocno zageszczonej siatce. Zageszczenie nie jest mi potrzebne, bo obiekt nie jest bardzo skomplikowany. Czy jest sposob na to, zeby w czasie konwersji otrzymac obiekt o mniejszym zageszczeniu? Co ciekawe przy konwersji na Editable Mesh obiekt wychodzi o wiele mniej zageszczony. Ale jak pozniej probuje skonwertowac Mesh na Poly, to wychodza dziwne rzeczy. Obiekt jest "pognieciony" jak puszka po piwie :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 714
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

w modyfikatorze surface masz takie coś jak patch topology i tym ustalasz sobie stopień zagęszczenia siatki.

Napisano

Modyfikator Surface nie tworzy żadnych grup wygładzania (smoothing groups). To tez weź pod uwagę. Czasem trzeba ustalić je ręcznie (albo dać autosmootha który ustali grupy w zależności od konta nachylenia do siebie ścianek).

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności