Napisano 28 Październik 200816 l Witam. Tworze sobie kilka krzywych, konwertuje na editable spline, zakladam modyfikator Cross Section i Surface. Powstaly obiekt konwertuje na Editable Poly. I otrzymuje obiekt o mocno zageszczonej siatce. Zageszczenie nie jest mi potrzebne, bo obiekt nie jest bardzo skomplikowany. Czy jest sposob na to, zeby w czasie konwersji otrzymac obiekt o mniejszym zageszczeniu? Co ciekawe przy konwersji na Editable Mesh obiekt wychodzi o wiele mniej zageszczony. Ale jak pozniej probuje skonwertowac Mesh na Poly, to wychodza dziwne rzeczy. Obiekt jest "pognieciony" jak puszka po piwie :)
Napisano 28 Październik 200816 l w modyfikatorze surface masz takie coś jak patch topology i tym ustalasz sobie stopień zagęszczenia siatki.
Napisano 28 Październik 200816 l Modyfikator Surface nie tworzy żadnych grup wygładzania (smoothing groups). To tez weź pod uwagę. Czasem trzeba ustalić je ręcznie (albo dać autosmootha który ustali grupy w zależności od konta nachylenia do siebie ścianek).