Ajgor Napisano 28 Październik 2008 Share Napisano 28 Październik 2008 Witam. Tworze sobie kilka krzywych, konwertuje na editable spline, zakladam modyfikator Cross Section i Surface. Powstaly obiekt konwertuje na Editable Poly. I otrzymuje obiekt o mocno zageszczonej siatce. Zageszczenie nie jest mi potrzebne, bo obiekt nie jest bardzo skomplikowany. Czy jest sposob na to, zeby w czasie konwersji otrzymac obiekt o mniejszym zageszczeniu? Co ciekawe przy konwersji na Editable Mesh obiekt wychodzi o wiele mniej zageszczony. Ale jak pozniej probuje skonwertowac Mesh na Poly, to wychodza dziwne rzeczy. Obiekt jest "pognieciony" jak puszka po piwie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Topek Napisano 28 Październik 2008 Share Napisano 28 Październik 2008 w modyfikatorze surface masz takie coś jak patch topology i tym ustalasz sobie stopień zagęszczenia siatki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 28 Październik 2008 Share Napisano 28 Październik 2008 Modyfikator Surface nie tworzy żadnych grup wygładzania (smoothing groups). To tez weź pod uwagę. Czasem trzeba ustalić je ręcznie (albo dać autosmootha który ustali grupy w zależności od konta nachylenia do siebie ścianek). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 28 Październik 2008 Autor Share Napisano 28 Październik 2008 Dokładnie o to mi wlasnie chodzilo. Dzięki Panowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi