Lagunapl Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Mam polozona texture na poligonie i uzylem maski w transparent. Wszystko bylo by OK gdyby nie to ze odblaski pojawiaja sie na calym polignie a nie tylko na czesi ktora jest widoczna poprzez maske. Jak mozna zmusic zeby liczyl tylko ta czesc ktora jest widoczna poprzez maske. Zalaczam JPG dla zobrarowania problemu dolna krawedz.
ca mel Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Naloz tez podobną, ale odwroconą maske na specular i reflection. Pozdr.
hcpiter Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 materjalu ? :) raczej materiału... transparentnosc ? :] Pisz po polsku albo angielsku ale nie odmieniaj tego bo śmiesznie wygląda.
Lagunapl Napisano 28 Październik 2008 Autor Napisano 28 Październik 2008 materjalu ? :) raczej materiału... transparentnosc ? :] Pisz po polsku albo angielsku ale nie odmieniaj tego bo śmiesznie wygląda. hcpiter kolego masz jakis pomysl to prosze o pomoc jesli nie to zachowaj swoje uwagi dotyczace pisowni gleboko w.......
Lagunapl Napisano 28 Październik 2008 Autor Napisano 28 Październik 2008 Naloz tez podobną, ale odwroconą maske na specular i reflection. Pozdr. ca mel dziekuje wszystko dziala ok milego dnia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się